Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var på omegle, tror han er interessert!

Anbefalte innlegg

Ja.. Var på omegle for moro skyld, var en fyr som fant meg ganske så interessant. Nå driver han å maser om email også videre, og han bruker hundre år på å si hade, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Var der bare for å sjekke det ut, og nå har tydeligvis en fyr blitt avstandsforelsket, enda verre er det at han kommer fra india (avstandsmessig) og jeg vil vel heller ikke ha noe mer med han å gjøre.

Eller vil han kanskje bare spre virus? Anonym poster: f49a49acdafe117c054f91df65754b7f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol.

Vet, og jeg prøver å si at jeg vil legge meg også videre, og at det er viktig med søvn, men da sier han: "yea..but not sleeping is better than nightmares :p" han er veldig hyggelig og sånn (tror jeg han sitter bak et tastatur) og vil helst ikke såre han... Anonym poster: b1945a95120e6cade049f8468a3bb4f0

Lenke til kommentar

lol hva med å lukke vinduet?

Ja gjorde det nå, lagde også en fake hotmail adresse, bare sånn for å være hyggelig, men er jo mye verre langsiktig sett. Sa også til han at jeg er forelsket i en annen da.. Anonym poster: b1945a95120e6cade049f8468a3bb4f0

Var den første setningen han skrev, "asl"?

Nope, hvordan det? Møtte på han faktisk men hoppet over det, ville bare prøve ut hva omegle er for noe. Hadde aldri trodd at noen skulle bli forelska og/eller spre virus. Anonym poster: b1945a95120e6cade049f8468a3bb4f0

Lenke til kommentar

1: Han er ikke forelska, etter som du fortalte han at du har tits ville han bli mere kjent med deg bla bla bla, internett.

2: 99% av alle som sitter på Omegle o.l er gutter som spammer asl og ser etter jenter å snakke med.

3: Hvis du er redd for å såre folk du snakker med på Omegle har du virkelig ikke noe å gjøre der, eller på internett for den saks skyld :p

• Liker 5
Lenke til kommentar

1: Han er ikke forelska, etter som du fortalte han at du har tits ville han bli mere kjent med deg bla bla bla, internett.

2: 99% av alle som sitter på Omegle o.l er gutter som spammer asl og ser etter jenter å snakke med.

3: Hvis du er redd for å såre folk du snakker med på Omegle har du virkelig ikke noe å gjøre der, eller på internett for den saks skyld :p

Haha det er sant når du sier det sånn, tenkte på alt det du sa, men er bare sånn jeg er av natur :p Men sa jo klart fra at jeg liker en annen, så han burde nok ikke være forelsket, han vil nok som du sa kun se puppene min og evt musa :)

Hva betyr egentlig asl? Anonym poster: b1945a95120e6cade049f8468a3bb4f0

puppene mine* Anonym poster: b1945a95120e6cade049f8468a3bb4f0

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...