Gå til innhold

BK: Stump røyken!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obs! Jeg la med en link til bok omtale, men prisen der er jo helt vill. Du for lydboken for 99,- kr. hos norli bokhandel. Boken koster 199,- kr

Sorry SveinMM var ikke meningen og bruke siden din som reklameplakat, men bildet ditt fikk satt igang noe i meg. Jeg brenner for dette og har fått mange til å slutte på denne enkle måten. Å lese igjennom en liten bok.

Lenke til kommentar

Ga deg en sekser, mest for bildetittelen.

Jeg hadde røkt i 31 år. Jeg sluttet selv å røyke den 06.06.06 et glimrende tidspunkt å avslutte noe så selvdestruktivt og ødeleggende både for psyke og kropp.

Jeg leste boken til Allen Carr, som jeg anbefaler sterkt til de som fortsatt er avhengig.

http://www.bokkilden...oduktId=1688092

Takker 40D!

Da har vi jo en ganske så parallell karriere mht. nikontinen! Jeg sluttet den 09.06.06 (kvelden før jeg reiste på en to-ukers sydenferie)....Bestemte meg for å se om jeg greide å holde meg unna i de to ukene - og ja, det holdt og holder fortsatt! :yes:

Lenke til kommentar

Obs! Jeg la med en link til bok omtale, men prisen der er jo helt vill. Du for lydboken for 99,- kr. hos norli bokhandel. Boken koster 199,- kr

Sorry SveinMM var ikke meningen og bruke siden din som reklameplakat, men bildet ditt fikk satt igang noe i meg. Jeg brenner for dette og har fått mange til å slutte på denne enkle måten. Å lese igjennom en liten bok.

Grei den du! Er jo for en god sak... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...