smort1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Stump røyken! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ga deg en sekser, mest for bildetittelen. Jeg hadde røkt i 31 år. Jeg sluttet selv å røyke den 06.06.06 et glimrende tidspunkt å avslutte noe så selvdestruktivt og ødeleggende både for psyke og kropp. Jeg leste boken til Allen Carr, som jeg anbefaler sterkt til de som fortsatt er avhengig. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1688092 Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Obs! Jeg la med en link til bok omtale, men prisen der er jo helt vill. Du for lydboken for 99,- kr. hos norli bokhandel. Boken koster 199,- kr Sorry SveinMM var ikke meningen og bruke siden din som reklameplakat, men bildet ditt fikk satt igang noe i meg. Jeg brenner for dette og har fått mange til å slutte på denne enkle måten. Å lese igjennom en liten bok. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dette er nok et uvanlig perspektiv for deg og alle oss som ikke røyker. Godt eksponert og en fin kameravinkel ! Takk for det fine bidraget, Svein Magne ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ga deg en sekser, mest for bildetittelen. Jeg hadde røkt i 31 år. Jeg sluttet selv å røyke den 06.06.06 et glimrende tidspunkt å avslutte noe så selvdestruktivt og ødeleggende både for psyke og kropp. Jeg leste boken til Allen Carr, som jeg anbefaler sterkt til de som fortsatt er avhengig. http://www.bokkilden...oduktId=1688092 Takker 40D! Da har vi jo en ganske så parallell karriere mht. nikontinen! Jeg sluttet den 09.06.06 (kvelden før jeg reiste på en to-ukers sydenferie)....Bestemte meg for å se om jeg greide å holde meg unna i de to ukene - og ja, det holdt og holder fortsatt! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Obs! Jeg la med en link til bok omtale, men prisen der er jo helt vill. Du for lydboken for 99,- kr. hos norli bokhandel. Boken koster 199,- kr Sorry SveinMM var ikke meningen og bruke siden din som reklameplakat, men bildet ditt fikk satt igang noe i meg. Jeg brenner for dette og har fått mange til å slutte på denne enkle måten. Å lese igjennom en liten bok. Grei den du! Er jo for en god sak... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Stiltrent og fint Takker Jentungen 1! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Meiningsfult og rett på,sto godt til tema. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Dette er nok et uvanlig perspektiv for deg og alle oss som ikke røyker.Godt eksponert og en fin kameravinkel !Takk for det fine bidraget, Svein Magne ! Takker Birger! Bare kjekt å bidra på temadagen vettu! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Meiningsfult og rett på,sto godt til tema. Takker Tor r! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg