Luske_Ludvig Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Jeg ønsker å kjøre Opera fra USB pluggen min, fordi Opera ikke kan instaleres på skolens maskiner med win 2k. Jeg ønsker også å kjøre et divx program på pluggen. USB pluggen er en usb flash disk på 128Mb og usb1.0 Noen tips til hvordan jeg lager dette til, hadde vert fint! MVH Øyvind Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er vel egentlig bare å kopiere over opera på pennen!? Kopier hele Program filesOpera Sørg for at brukere ikke har separate instillinger. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tror nok ikke du kan kjøre noe divx-program fra pluggen siden codec'et må ligge på systemet. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvilket DivX program er du skal ha på disken? Som Egil.B forteller er de fleste programmene avhengig av DivX kodek på systemet. Det finnes unntak da! Sier bare VideoLAN.. :smile: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser ikke helt det store med å sitte på skolen og se DivX, men hvis VideoLAN kan vise divx uten at du behøver å installere kodek, får du det her: http://www.videolan.org/ Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Jeg fikk det til nå! Takk for hjelpen. Videolan virker som bare det. Og opera og. Det går ikke tregt heller,selv om at det bare er usb 1.0 eller 1.1. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tviler på at det er så veldig mye som skal lastes inn i minnet heller da Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Jaja, det er jo ikke meningen heller å laste ned ting på pluggen. Jeg har et Datafab MD3A 3.5" hardisk-kabinett med både USB 2.0 og Firewire på og en 120 gig disk inni. Men dette blir litt for tung å drasse med i sekken. Eller er jeg veldig fornøyd med kabinettet. Eneste minus er at den støyer litt. Kaller boksen for snylte-diskenboksen jeg... MVH Øyvind En liten fest er bare kos, hilsen oss på M/F Os Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå