Mariannehh89 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei! Trenger sårt hjelp med min mobil Jeg trenger å få slått av tastelyden som kommer når jeg skriver melding på mobilen. Skjønner ikke hvordan jeg får skrudd den av! Tastelyden ellers er av, og den eneste muligheten for å få av lyden når jeg skriver melding er så skru hele telefonen på lydløs, eller å skru av mediavolum. Og det er svært iirriterende så skru det av og på hele tiden.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ser ut til at du har litt problemer med caps-lock på pc`n din også. Regner med at du fikser det til neste gang du lager ett nytt emne?? Lenke til kommentar
Mariannehh89 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Og? Hvorfor er det et problem? Endret 15. april 2012 av Mariannehh89 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Caps lock er det samme som å skrike, noe som er dårlig folkeskikk på nett (ikke bare på forumet her). Nå er du helt ny på forumet, så synes ikke du skal "dømmes" så hardt On topic: Når det gjelder tastelyd. Har du lastet ned et annet keyboard du bruker i stedenfor standard keyboard? Da er det i såfall egne innstillinger på dette keyboardet som du kan sjekke tastelyden på. Lenke til kommentar
Mariannehh89 Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Takk for svar Har ikke lastet ned noe nytt ett, tror jeg.. Hehe. Men skal sjekke opp det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå