Mystikus Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 OG KAFFEN ER KLAR ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hørte jeg kaffe!! Dette med temadag forsto jeg ikke. Kanskje noen kan forklare meg det. Bildet falt veldig i smak.. Det er så jeg nesten gaper opp. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Se på første side på bildekritikken. På høyre side så står det Statistikk, Antall brukere,KOMMENDE AKTIVITET, antall brukere. osv. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Levende og kreativt bilde som sto godt til tema, Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fin og kreativ løsning på temaet - og forresten et godt tema. På dette bildet synes jeg signaturen din trekker mye oppmerksomhet vekk fra selve innholdet i bildet - tror det kan hjelpe mye bare å flytte den opp til det venstre hjørnet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Hørte jeg kaffe!! Dette med temadag forsto jeg ikke. Kanskje noen kan forklare meg det.Bildet falt veldig i smak.. Det er så jeg nesten gaper opp. Takk for din tilbakemelding, 40D ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Levende og kreativt bilde som sto godt til tema, Takk for din tilbakemelding, Tor ! 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Fin og kreativ løsning på temaet - og forresten et godt tema.På dette bildet synes jeg signaturen din trekker mye oppmerksomhet vekk fra selve innholdet i bildet - tror det kan hjelpe mye bare å flytte den opp til det venstre hjørnet. Forsøkte å plassere signaturen andre steder, men jeg ble aldri enig med meg selv og ga vel bare en liten f.. og satte den der. Takk for din tilbakemelding, Tjernshaugen ! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Bra bidrag du har her Birger, syntes kaffen ser litt svak ut .....men. Rakk ikke å få sydd sammen noe til i dag. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Bra bidrag du har her Birger, syntes kaffen ser litt svak ut .....men. Rakk ikke å få sydd sammen noe til i dag. Kaffen var nok ikke svak, men hadde det vært kokekaffe kokt på grut så hadde den vel vært mørkere. Takk for den hyggelige tilbakemeldinga, Jarle ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg