Gå til innhold

Er gul skjerm et problem på iPad "3"?


1i1i1i1i1

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har bestilt meg en iPad, og lurer på om gul skjerm er et problem? Er dette produksjonsfeil som jeg får fikset på garantien om jeg skulle få dette problemet, eller er det sånn det skal være? Har sett og lest litt om det. Skal bruke den mye til Internett, og da er jeg ikke interessert i gule sider der det skal være hvit...

 

Noen som vet noe, eller har iPad som kan komme med svar? :)

 

Takker mye på forhånd. :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, gultint på skjermen er ikke et generelt problem. Det er noe som kan opptre på enkelte iPads som er helt ferske fra produksjonslinjene, men vil som regel forsvinne i løpet av noen timers bruk. I motsatt fall, i de få tilfellene dette eventuelt er varig og skjermen er defekt, er det bare å reklamere og få en ny enhet.

Lenke til kommentar

Det som i alle fall har skjedd på en del enheter er at supply-kjeden til Apple er så effektiv at limet som brukes for å feste sammen komponentene i skjermen ikke har herdet skikkelig før produktet er solgt; når limet er gjennomherdet forsvinner farven.

 

(Men får du mot alle odds en mandagsmodell må du selvsagt klage.)

Lenke til kommentar

Det står i Apple sin nettbutikk at iPad 16 GB Wi-Fi hvit ikke er på lager før 1-2 uker. Men står nå i ordren min at den klargjøres for sending. Vil det si at den snart sendes? Fordi den har stått på "behandler varer" i to dager. Håper den sendes raskest mulig. Er min første iPad og er veldig spent.. :)

Lenke til kommentar

Beklager alle dobbelpostene. Men merket en liten stund etter jeg fikk den, at venstre side av skjermen er litt gul. Spesielt nettsider med hvit bakgrunn, er det veldig synlig. Har latt den stå i 2 dager med helt hvit bakgrunn for å se om det hjelper. Men nei, det har ikke gått vekk.

 

Vet ikke om jeg klarer å leve med at venstre side er gul og mindre lys sterk enn høyre. Hva sier dere, burde jeg bytte den? Er redd jeg får en som er ennå verre. Har lest om folk som har byttet hele 6 ganger før de får en som er normal. Merker også jeg har unormalt mye blødninger nede i høyre hjørne når den viser sort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...