Mortis360 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Skal over til bærbar-PC nå, og trenger tips til maskiner jeg kan se på. Jeg har ett budsjett på ca 15,000,-. Ønsker 13" til 15" skjerm 4-8GB minne Dedikert grafikkort Krav: Firekjerners prosessor Høy byggekvalitet Ingen blank plastikk. Står selv mellom MacBook Pro 15" og Lenovo ThinkPad W520. Endret 14. april 2012 av Mortis Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg endte med en MacBook Pro 15" som er i bestilling nå, men har 45 dagers returrett i tilfelle det kommer en ny modell i mellomtiden! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Bruksområdene mine er fotoredigering, kan fort prosessere 10 til 200 bilder i en oppgave, dvs prosessorkrevende. Ellers er det surfing, bank, film, musikk. Er fortsatt åpen for forslag selv om jeg har bestilt, siden jeg har angrerett. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Lenovo kommer med nye modeller i Mai. Kan vel hende de kjører Ivy Bridge inn på laptoppene da. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Lenovo kommer med nye modeller i Mai. Kan vel hende de kjører Ivy Bridge inn på laptoppene da. Det gjør de så vidt jeg hører rykter om. Blant annet avtageren til T420s har jeg hørt skal lanseres i denne omgang med Ivy Brigde. I tillegg er informasjonen om at Intel skal gjøre lanseringen av Ivy Brigde sammen med Lenovo, Asus og Acer et tegn på at disse vil lansere Ivy Brigde relativt snart. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvorfor kjøpte du ikke en Dell XPS som kan komme med en overlegen skjerm når du skal drive med bilderedigering? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvorfor kjøpte du ikke en Dell XPS som kan komme med en overlegen skjerm når du skal drive med bilderedigering? antar det er fordi ingen informerte om den Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg låner maskin nå, da jeg har solgt min. Dvs at jeg trenger "hyllevare", som kan hentes kjapt, som Pick-Up Point fra Komplett f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå