Eriksendrul Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hallo , Er på leit etter en ny skjerm siden den andre har avgått med døden. Bruker nå en 16 tommer skjerm og medfulgt kikkert for og se alt. Jeg trenger en stor skjerm Helst større en 26" i og med at pc pulten og stolen jeg har ikke tillater så greit at jeg sitter nærme så må ha noe litt stort . Er det noen av dere som har tips om gode 26 tommere ++ eller evt tv`r med pc ingang ? som ikke overstiger 2500 kr på tv eller 2000 kr på pc skjerm. Selvom jeg har makspris på 2 og 2500 kr så trenger ikke skjermen og koste 1999 kr, Men heller en billig og stor skjerm. trenger ikke en spesielt "bra" skjerm i og med at jeg ikke er så opptat at det skal være superbra kvalitet. Har ringt og spurt titals folk om de har noe liggens men ingen har noe som helst verken og selge eller gi/låne bort, eventuelt om du er interesert i og selge meg en skjerm selv er jeg interesert i det som sagt 26" eller mer evt en TV med pc ingang(like stor eller større).Kontakt på PM Er takknemlig for all hjelp =) Mvh Eriksen Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Her har du et utvlag av skjermen > 26'' til < 2 500 kr. Personlig ville jeg valgt en av de tre Asus-skjermene. Ikke fordi jeg tror det er særlig forskjell i kvalitet - men fordi jeg mener det er en stor fordel å kjøpe skjermer med Displayport som et alternativ. Men Benq, LG, Samsung etc lagre alle gode skjermer. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Her har du et utvlag av skjermen > 26'' til < 2 500 kr. Personlig ville jeg valgt en av de tre Asus-skjermene. Ikke fordi jeg tror det er særlig forskjell i kvalitet - men fordi jeg mener det er en stor fordel å kjøpe skjermer med Displayport som et alternativ. Men Benq, LG, Samsung etc lagre alle gode skjermer. Displayport hva er egentlig det ? jeg har aldri satt meg inn i noen av de tekniske tingene med skjermer egentlig Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 har noen erfaring med "pick up point" hvor lenge etter kan jeg hente bestilt produkt ? finner ikke info om dette på siden. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Displayport er en standard for digital overføring av video og lyd på samme måte som HDMI. Det er den nyeste standarden, og f.eks Apple bruker bare denne. Personlig tror jeg denne kommer til å bli mer og mer vanlig, ikke minst fordi den klarer langt høyere oppløsning på skjermene. Flere og flere bærbare kommer med Displayport, samme gjelder grafikkort. Hovedkort til nyere Intel CPU-er har også Displayport (sammen med HDMI og DVI). I og med at det er den nyeste standarden så synes jeg det er greitt å ha med den når prisen er omtrent den samme. Har aldri brukt pick-up point - så det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå