Wolverine Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 "Just an ordinary day" by Crazy Cat Productions Movie release info: #freex @ quakenet on tuesday 21:00 Will be released on a 2.5 Gbit connection join the channel for more info FreeX][Kitten maker of Wolverine War 1 FreeX member since the start Lenke til kommentar
ratm Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Gode gamle wolv i action.... , MEN så ingen TFC, DIE F, eller gode gamle CC kills der ratm Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Gode gamle wolv i action.... , MEN så ingen TFC, DIE F, eller gode gamle CC kills der ratm Jau, det er jo så... Wolverine War 1 er jo ett år gammel eller så. Filmen er fra CTF #4 på Sof2 Europe-servern (sof2 europe er nedlagt for lenge siden). Hilsen Kitten Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Var ikke akkurat mye å skryte av må jeg si... dog, jeg likte den delen der han beina rett i klyna og la fra seg en nade Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 CTF-film? INF-gutta som er barske Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Movie got released 21:00 in #freex on quakenet Get the movie "Just an ordinary day" from http://ccat.adh.no - 2.5 GIGABIT connection sponsored by amoc @ NetCore FreeX][Kitten Lenke til kommentar
St33l Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Den filmen viser ak skills av ypperlig klasse. Bra laga er den også Look out for an Id movie made by Kitten later on Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Veldig drøyt med over 1 minutt intro til en movie som er 5min lang, når man da avslutter med nesten 1 minutt med rulletekst også så går det litt langt Aldri spilt SOF2, men det virka litt lotto, spray and pray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå