frozeneyes Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Mulig dette ble helt feil plassert, men det får så være. Jeg lurte litt på hvor i kinosalen det er best å sitte når man ser 3D film. Jeg har hørt at det er best å sitte helt fremst, og noen sier også at det er best å sitte bakerst. Hvor er de perfekte plassene å sitte i en kinosal? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker meg best i midten 2/3 bak. Kommer litt an på salen, men det er i hvert fall der lyden gjerne er på sitt beste, og jeg kan ikke se for meg at 3D-effekten skal bli så veldig påvirket i negativ forstand. Lenke til kommentar
tole Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg vil anta at det optimale er å sitte høvelig midt i salen gitt at desinet av 3D-effekten nok har en referanse for slik 3D-effekten er ment å nå deg. Når man lager 3D-film må man ha en eller annen referanse, og det er jo naturlig å søke mot midten av en høvelig standardisert sal for at alle skal ha en ok opplevelse.uansett hvor de sitter. Sitter du langt fram får du større bilde og mer ekstrem 3D selv om den kanskje oppfattes som avflatet Sitter du langt bak får du en mer avslappet effekt. Hvis du tar pekefingeren og langfingeren og lager en V av det så flytter du den nært og langt fra øynene så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå