Gå til innhold

Gamer som drar Black Ops+skjerm, mus og tastatur

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hej, hej

har fått i oppgave fra en kamerat å byggen en gamer som skal dra Minecraft og Black Ops.

Han trenger skjerm, tastatur og mus i tillegg, pluss Win7.

Må ikke overstige 6k, gjerne under. Hadde helst vært fint om man kunne legge så lite penger som mulig i det. Black Ops krever vel ikke så mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvordan er det med AMD vs Intel i 700-1300kroners klassen? Mener å huske at gtx 460 er bedre enn gtx 550, selv om gtx 460 er en gen eldre. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med AMD vs Intel i 700-1300kroners klassen? Mener å huske at gtx 460 er bedre enn gtx 550, selv om gtx 460 er en gen eldre. Tar jeg feil?

Du får ikke tak i gtx/gts 460 på komplett. Eneste som er forskjellen på AMD å Intel er at velger du Intel får du veldig god ytelse i alt annet enn spill, derfor trenger du grafikkkort. Velger du AMD får du bra grafikkkort, men dårligere ytelse i andre ting. Intel 2120+ GTX 550 ti slår AMD A8-3870k.

Satte opp hvordan det blir viss han MÅ kjøpe på komplett, og dette blir en dårligere PC, men det må til pga komplett er en dyr butikk.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1070157&su=251F8D96-1BB4-4655-9165-62AD15B277F5

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror han skal gå for dustin, han må spørre foreldrene sine først :D, Men i3 2120 og gtx 550 slår a8, tem´nker du da på bare a8 og bruke APU?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvordan lager man handleliste på dustin, slik at andre kan se den uten å ta skjermdump?

Tror han skal gå for dustin, han må spørre foreldrene sine først :D, Men i3 2120 og gtx 550 slår a8, tem´nker du da på bare a8 og bruke APU?

Ja. Du går ikke for A8-3870K+ ett skjermkort.

Ok da blir det Intel :D

Lenke til kommentar

Til nesten dobbel pris da :/

Hvis han har råd kan han gå opp til HD 7750 som koster 70kr mer

AMD er best i det billigste segmentet, med APUene sine, men det er bare når man ikke har råd til grafikkort

Igjen... Hybrid crossfireX

Lenke til kommentar

Til nesten dobbel pris da :/

Hvis han har råd kan han gå opp til HD 7750 som koster 70kr mer

AMD er best i det billigste segmentet, med APUene sine, men det er bare når man ikke har råd til grafikkort

Igjen... Hybrid crossfireX

Hæ? Det jeg mener er at du går ikke for AMD prosessor + ett skjermkort når du kan gå for en I3 2120 + ett skjermkort, som yter mye bedre enn det AMD prosessoren ville gjort.

Endret av terje k.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...