indahla Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg får denne meldingen fra mitt virusprogram: Men, jeg får ikke tilgang til mappen "System Volume Information". Hvordan blir jeg kvitt filen? Har WinXP med NTFS Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tror du må skru av system restore først. Høyreklikk på My computer-properties-system restore- turn off...... og så kjøre AVG. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Denne filen er en et gjenopprettingspunkt som er opprettet av operativsystemet. Filen ligger godt pakket inn og gjør ingen skade så lenge du ikke gjenoppretter til dette punktet. Den vil bli slettet etter en stund. Klikk Start, Programmer, Tilbehør, Systemverktøy, Systemgjenoppretting for å lese mer. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Denne filen er en et gjenopprettingspunkt som er opprettet av operativsystemet. Filen ligger godt pakket inn og gjør ingen skade så lenge du ikke gjenoppretter til dette punktet. Den vil bli slettet etter en stund. Klikk Start, Programmer, Tilbehør, Systemverktøy, Systemgjenoppretting for å lese mer. Da bør jeg kanskje lage et nytt punkt nå (systemet er fint og stabilt) så blir den borte...? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kan godt lage et punkt nå, det er nok lurt. Om det infiserte gjenopprettingspunktet blir slettet kommer an på hvor lenge det er siden det ble opprettet, hvor mye plass du har på de forskjellige partisjonene og hvor mye plass du har satt av til å bruke til gjenopprettingspunkter. Klikk Start, Programmer, Tilbehør, Systemverktøy, Systemgjenoppretting og klikk deretter Systemgjenopprettingsinnstillinger -> Innstillinger for å stille inn hvor mye plass som skal brukes på hver enkelt partisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå