Storz Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei! Jeg har kjøpt en Corsair H80 vannkjølingssystem, men viften lager litt mye bråk syns jeg, så er det et program jeg kan bruke til å styre viftene manuelt? MSi Afterburner kan jo brukes til å styre vifta på skjermkortet, så er det ikke mulig å kontrollere de andre viftene med andre programmer? -Storz Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Du kan prøve med Speedfan http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
Storz Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 hvordan bruker jeg det? Lenke til kommentar
Storz Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 virket voldsomt avansert Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hvilket hovedkort har du? Mange nyere hovedkort har egen programvare som lar deg styre de fleste viftene tilkoblet. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kjøp andre vifter...ellers så kommer du til å miste mye ytelse, original viftene er rett og slett skrap. Lenke til kommentar
Storz Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Akkuratt nå så har jeg ikke et øre å bruke, og jeg vil egentlig bare høre hvordan jeg kan senke og øke hastigheten på viftene som er koblet til CPUkjøleren Og har du noen svarte og gode/stillegående vifter? Og en liten ting: Hvis jeg kjøper en Noctua (jeg liker ikke fargen) og jeg farger den svart med standard taggeboks, vil den bli dårligere? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kjøp heller sorte vifter. Scythe Gentle Typhoon (riktignok med grå blader) og Noiseblocker er gode alternativer. Med Asus P8P67 LE kan du vel bruke AIsuiteII til viftestyring. Dette ligger bla. på DVD'en som fulgte med hovedkortet og ev. oppdaterte utgaver kan lastes ned fra Asus . Lenke til kommentar
Storz Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Har installert AI Suite nå, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Under Tools har du et program som heter FanXpert. Hvordan dette fungerer finner du fint ut av selv Lenke til kommentar
Storz Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Fan Xpert åpner seg ikke da... Hva gjør jeg? Endret 15. april 2012 av Storz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå