Gå til innhold

[Løst] NZXT Phantom eller Switch?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ett litt vanskelig valg mellom disse to nydelige kabinettene, og jeg lurte på hva som er best med tanke på størrelse og støy.

Jeg falt pladask for Phantom en stund siden, men nå nylig oppdaget jeg NZXT sin Switch kabinett og leste masse kommentarer om at de foretrakk Switch framfor Phantom og ble dermed nokså usikker. :hm:

Jeg har fått med meg at Phantom har en masse plastikk og mange ser ned på (vet ikke hvorfor). Mens Switch ser ut til å være full metall, men den ser litt for stor ut for min smak og den skal vistnok være nokså god på kjøling.

Så mitt spørsmål er:

Er NZXT Switch så mye bedre enn Phantom som alle sier, eller er de nokså like med tanke på kjøling og støy i forhold til størrelse?

Takk for svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg ikke Phantom-kabinettene er noe fine i det hele tatt... Malplasserte knapper, usb-porter, rare nærmest tilfeldig plasserte "vinduer" eller hva det sorte greiene er i siden...

Switch ser i mine øyne mye bedre, simplere, enklere og deiligere ut enn Phantom, i tillegg til at det virker mer eksklusivt med usb, minnekortleser o.l gjemt bak en luke i topp front, åpne- og lukke"vent" i toppen, støvfiltere osv

Hadde nok gått for Switch fremfor Phantom bare på grunn av overnevnte, men i følge Hexus scorer Switch også bedre på temperaturer. Henholdsvis 43 mot 46 grader under load med lav RPM på CPU-vifta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...