joartho Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kjempeflott bilde med nydelige detaljer, men hvorfor er det forskjellige blåfarger i himmelen ? Er det hvitbalansen som er forskjellig på et av bildene? Lenke til kommentar
joartho Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Takk for tilbakemelding, fotogigen! 3 av bildene til himmelen ville ikke "oppføre" seg i tonemappingprosessen i sns-hdr, og ble av en eller annen grunn ganske annerledes enn resten av bildene (selv om de ble tatt med akkurat samme innstilling som de andre). Så jeg måtte inn i Photoshop og justere den delen av himmelen i ettertid. Og så har jeg litt redusert skarpsyn og fargesyn, og treffer vel ikke alltid 100% Mulig fargeforskjellene er mer kritiske enn jeg klarer å se. Lenke til kommentar
40D Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kjempefint bilde!! Femmer er sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg