HelenaN Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Takk alle for en flott fototreff! Pent vär (som vanlig ), hyggelig selskap og mye å fotografere. Her kan vi poste våre bilder. Noen av mine: 2 Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Takk alle for en flott fototreff! Pent vär (som vanlig ), hyggelig selskap og mye å fotografere. Her kan vi poste våre bilder. Fine bilder. Som det oser litt vår av. Endelig. Skulle gjerne ha vært med dere men ble for sårlig form rett og slettt... Endret 14. april 2012 av Fotonita Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det bildet fra "pensjonatet" ga fin oversikt, Helena...(kinne gjerne tenke meg å ha et slikt, stor størrelse, fra deg...om du ikke har noe imot det, har bare bits and pieces selv. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Bakgård Flyvende Motbakke Bispehaugen Gamle hus Vårstemning 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Flotte bilder, Helena og Eivind...morsomt å se at dere finner andre motiver eller andre vinklinger enn jeg ser. Legger inn fire "fascinasjons" bilder foreløpig...(Litt synd at fotografen kommer med selv på slike bakke-refleksjoner) Fascinert av refleksjoner Fascinert av refleksjoner Fascinert av dørkarmer Fascinert av veibygging Endret 17. april 2012 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Takk for et hyggelig treff - som vanlig. Var rett av meg å dra så tidlig. Rakk selskapet bare sånn akkurat. Her er mine bilder fra idag. Har ikke lagt ut noen av dem på Flickr - enda. Må rydde litt mer i dem ift støvflekker og sånn, spesielt på bilpansrene. Blått Abstrakt bilpanser med ødelagt lakk Fargerikt Fotomodellen - en katt i ordentlig tøysehumør Alfa Romeo Peugot 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Oi...den katten var da snurrig, tror du fikk den til å opptre jeg.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Fine bilder. Som det oser litt vår av. Endelig. Skulle gjerne ha vært med dere men ble for sårlig form rett og slettt... Takker! Synd du ikke kunne bli med denne gang, men du er velkommen! Det bildet fra "pensjonatet" ga fin oversikt, Helena...(kinne gjerne tenke meg å ha et slikt, stor størrelse, fra deg...om du ikke har noe imot det, har bare bits and pieces selv. Takk Randi! Har sendt en email. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Takk for turen folkens, det var både hyggelig og fotografisk spennende. Så masse gode bilder dokker har tatt. Jeg likte best : Alfa Romeao fra Tor Atle Refleksjoner nr1 fra Randi Bispehaugen fra Eivind Gamle hus nr2 fra Eivind Nr1 fra Helena Nr6 fra Helena Mange Hilsen, Hagen Solskinn i bakgård mellom hus og hage Gjengen Sukker Postbokser alle andre bilder legges ut her etterhvert: http://www.flickr.com/photos/32507520@N03/ 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Koselige, vårlige bilder, Hagen...og du har croppet postkassene så smart... ..og morsomt at dere har med Kaja på fototreffene... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Takk Hagen! Spennende farger og komposisjon i "Sukker". Randi, du fant mange intressante refleksjoner. Liker spesielt det förste. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei og takk for i går, det var riktig så trivelig - som vanlig. Det er morsomt å se hvor mye likt og ulikt vi ser. Jeg synes Helenas bilde nr 1 og 6 skiller seg ut, Eivinds Flyvende (prøvde hardt selv, men fikk ikke til!), Randis første refleksjon, Ratletos Alfa Romeo med lekker komposisjon og ikke minst lys, RambaZambas Sukker med "lekre" farger er bra. Jeg fikk et noe variert resultat, men prøver meg med disse: 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Linepusle, det förste er morsomt (det motivet så jeg ikke) og intressante farger og komposisjon i nr. 3! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Utrolig fine, interessante vinklinger på bildene dine, Linepusle..og fine fargekombinasjoner. (Du rakk katten i rett øyeblokk også ..) Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei! Takk for fin utflukt! Mange interessante detaljer og en del bygningsmessig forfall. :-) Synes alle har lagt ut fine bilder! De som var mest interressante og "nye" for meg er Helenas basketring, og "pensjonatet", Eivinds Bispehaugen, refleksjonene til Randi, Hagens Sukker, og Linepusles grønne husvegg. Altså veldig likt med det flere av dere har skrevet før. :-) Jeg har sett etter bygningsmessige detaljer. Fant kanskje litt mindre særegne ting enn jeg hadde håpet på. Kunne derfor tenkt meg en fotoutflukt i områder med bygårder i Jugensstil (ikke i mai). Vi som satt til slutt på cafeen snakket også om mulighet for felles utflukt over til Fosensiden, kanskje Råkvåg, Stokkøya, Oksvoll som en sommertur/helgeutflukt (dagsutflukt for de som ikke kan/vil overnatte) med flere stoppsteder... Kunne vært gøy!! Noen porter/gjerde/rekkverk, Port 1 Port 2 Gjerde Rekkverk noen nøkkelhull, Nøkkelhull To nøkkelhull vegg med Vegg med sprekker og uten sprekker, Vegg uten sprekker men med nesten samme uttrykk, litt botanisk, Krokusen blomstrer tidlig på Møllenberg... og etter å ha inspisert flere forfalne bakgårder, kom vi til slutt, heldigvis, over et renoveringsprosjekt på Bakklandet. Renovering pågår I ettertid ser jeg at jeg kunne ønsket meg renoveringsbildet med fokus på den gule benken, men, men. Husk også JapanPhotos photowalk i mai! HegeLH :-) 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Hege, du fant mange intressante motiver. Liker best nr. 1 og 6. Edit: glemte kommentere utfluktsideéne. Höres veldig bra ut, synes jeg! Det blir jeg gjerne med på. Endret 15. april 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Morsomme par-motiver, Hege. Jeg liker særlig godt portene og nøkkelhullene. Utflukt høres morsomt ut! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ja, vi ser forskjellig...interessant det.Hege har funnet mange fine detaljer med gode vinklinger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg la en del flere bilder i et Blogg-notat om Foto-treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå