MDCCLXXVI Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei, Hørte av en kammerat at det var forskjell på 8 og 16GB-kittene fra Kingston. Noe med at 8GB kittet kjørte asynchronous nand(?!) mens 16GB-kittet kjørte synchronous nand. Fant ikke noe på nettet om dette. Kan det stemme? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Selv har jeg ikke blitt så kjent med begrepene asynchronous nand/ synchronous nand. Men ut i fra hva jeg finner: http://forums.tweaktown.com/storage-devices-methods/45374-asynchronous-vs-synchronous-nand-flash-ssd-performance.html så er det vel SSD diskene som blir nevnt. Tilbake til saken, så antar jeg du mener minnehastighet/minnetider og slikt som kan være forskjellig, men i praksis har det nok lite å si, det er mest for testprogrammer/benchmark. Størrelsen på minne sier jo litt hva man trenger til spill lett bruk bør 8 GB minne være nok. Men videoredigering i full HD samt multitasking er nok 16 GB eller mere å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå