Gå til innhold

nettcafe i Molde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lekehjørnet? Shit, det er lenge siden jeg var på de kanter. Da var det noe som het Lekehuset, men det tror jeg var lenger opp i gata (mot kinoen). Den var det en herre med navn Arnstein som drev, det er vel ikke ham det refereres til her? Forøvrig stilig å høre at det er nettcafe i Molde. Kanskje ikke der DH-studentene samles for tiden, snarere Tapperiet .-)

Lenke til kommentar

Må vente til jeg blir litt eldre jeg :( Litt lite å finne på for tida, man får ikke mer morro enn man ordner sjøl. Gidder ikke dra til Kvam bare for å dra på Huset heller (bor i Nordbyen). Får vel arrangere en liten sammenkomst med noen venn(inn)er til helga kanskje. Får se...

 

Jonah Hex: Husker ikke hva han heter i farta... Men Lekehjørnet er like oppi Myrabakken.

 

Tøft å møte mange Moldefolk her i hvert fall! Vet om to aktive til i fra Molde (kjenner en av de _veldig_ godt, og vet godt hvem han andre er) her på forumet.

Lenke til kommentar

Tja, vil ikke si at vi er noe spesielt bedre enn diverse andre, men vi har mange PCer på skolen og slikt bl. a. (Bergmo U.skole), samt en del butikker som fører data, både "Elkjøp-typen" med TVer og sånt i tilleg og en eller to spesial-butikker for PC(utstyr).

 

Vi bygger mest hus for tida oppi Nordbyen :-? Skikkelig irriterende, holder på å bygge gamlehjem femten meter nedom huset vårt.

Lenke til kommentar

Ar-data er jo helt ok... Dem har alt det nødvendigste ved en krise, og dem kan bestille det meste på dagen, så dem er helt ok...

 

Ellers vet jeg ikke helt om Molle kan kales noen IT hovedstad, jeg sitter på 100Mbit så jeg klager ikke akkurat og hele kommunen(innad i kommunen selvsagt) har 100Mbit..

 

Såååå..... :o

Lenke til kommentar

Men ut på nett så har de 2Mb. Joda, ar-data er bra, selv om prisene kan være noe stive til tider (betalte 100kr for 2 stk RJ45 plugger for en stund siden). Så har vi jo adcom data oppe i fabrikkveien. Og ellers så er det vel høgskolen som har best linje her (?), 155Mb. Hvordan fungerer den inett-kafé'en forresten? er det bare å gå inn å sette seg, eller må man betale eller?

Lenke til kommentar

Jeg også syns ar-data er litt dyre. Tidligere var det et datafirma i den enveiskjørte gata ovenfor kinoen, rett ved siden av den nederste video-shappa. Het det Brunvoll eller noe slikt? Mener å huske at jeg syns de var bedre. Men dyre var de alle sammen :( Det er vel mest netthandel som er aktuelt i Molde kan jeg tenke meg :D

Lenke til kommentar

Jupp, Ar-data er dyre, men god service har dem og i en krise.. hw.no crash etc så er dem bra å ha, og retur er enkelt... Eneste er at dem absolutt må sjekke om sakene funker og det kan gå noen dager... Litt synd at dem ikke stoler på deg når du sier at ting ikke funker... Mens som sagt, man handler på nettet, og bruker ar-data til krise..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...