GullhÃ¥r Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Jepp! Reiser fra Bergen. Oppmøte 24 Juli. : D Endret 18. april 2012 av GullhÃ¥r 1 Lenke til kommentar
Chrandal Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://www.martinnorum.no/pullups-guide-folg-progresjonene/ Funka bra for meg, fra 0 pullups til 6 på kort tid Er bare å finn en grein ute i skogen når du jogger eller lignende Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar gleder meg masse og er veldig spent ' Treningstips? til UB Har noen noe gode tips til hvordan jeg skal klare pullups? pushups og situpsene klarer jeg greit og 3km testen men ikke pullups ... trenger å klare minimum 4 pullups på 8 uker :/ kommer liksom ikke over stanga med haka... :S Er 92 kg og 190 høy og har lange armer i forhold til kropslengden (vet ikke om det er relevant) slank deg. Det er einaste du kan greie på 8 uker, mens du gjer pull-ups seff. Det skal godt gjøres å trene traps/biceps frå null til 4, spesiel med tanken på vekta di. Lenke til kommentar
LisM Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet hvordan været på Madla er på sommerstid i forhold til hva jeg skal ha med til oppmøte? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå