Micki Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=e37393eb5fe7485484b42fef50481432 Kan noen se over og svare på spørsmålene under? 1) Skal spille BF3, Skyrim og andre 2000 - 2005 spill, og lurer på om skjermkabelen jeg har valgt er riktig? Hva er greia med single/dual link, og hvilken skal jeg velge? 2) Noen sa at jeg ikke kunne brenne filmer og DVD'er på optiske driveren jeg har valgt.. Sant? Skal brukes til å brenne ting på, og f.eks hvis jeg bestiller bf3 på nett så skal jeg innstallere bf3 på pcen via CD'en som jeg får fra nettet 3) Skjermen god nok til, bilde/video redigering (ikke tungt), spill, surfing og film? må være 2ms 4) Burde jeg heller gå for XFXX 750W MODULAR PSU fremfor den jeg har valgt? hvis ikke, så kan jeg legge c.a 300 kroner i kabinettet, noen med bra kabinett anbefalinger som har helst vindu og koster maks 1000? 5) Noen andre ting som mange glemmer og kjøpe? 6) Noe annet jeg burde ta med i prisen? SDD kjøpes senere, OS har jeg.. 7) Gamer powerline anbefaling til en som bor rett under hjemmesentralen men har ikke mulighet til nettverkskabel? MAks pris 500 kroner.. fra komplett.no eller en annen nettside som er til å stole på + rask levering kommer ikke på mer men er bra og alt vil fungere drit bra? formålet er å kjøre Skyrim på Ultra over 50FPS og BF3 på ultra med 40+ fps Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Skrivehastighet DVD+/-R (single layer) 16 xSkrivehastighet DVD+/-R (double layer) 12 x Skrivehastighet DVD+/-RW (single layer) 12 x Skrivehastighet DVD+/-RW (double layer) 12 x Skrivehastighet CD-R 40 x Skrivehastighet CD-RW 40 x Så ja den skulle klare å brenne. Så brennning bør ikke være noe problem. Angående valget mellom DVI singlelink/duallink vil jeg helt klart ha valgt duallink av den grunnen 3D (120 hz) vil støttes også høyere oppløsning en full HD, dermed trenger man ikke å kjøpe ny DVI kabel neste gang. Skjermen et vel sikkert grei til prisen, men jeg har selv BenQ XL2420T den er veldig god å tilpasse samt er mere gamingskjerm etter mitt syn. Endret 14. april 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det holder med single link. Men en del skjermkort har VGA/DVI adapter dermed hadde jeg heller brukt det. Selv om VGA er analogt er jo ikke bildekvaliten så dårlig men det mest optimale er nok DVI på gode skjermer. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 http://www.dustinhome.no/product/5010084897/deltaco-skjermkabel-2-m/ virker ut i fra bilde det er Dual link. Ikke så mye dyrere jeg hadde heller kjøpt en slik en i så fall. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 VGA har egentlig ikke dårlig kvalitet i det hele tatt, MEN lir veldig fort påvirket av støy, som igjen gir flimring på skjermen! Itillegg støtter VGA høyere oppløsninger enn HDMI :-P Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 VGA gir analoge signaler og kan ofte virke uskarpt. Altså, gå for digitale signaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå