fotopoulsen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kjeld i flukt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fuglen er jo skarp og fin, men er enig i at bakgrunnen tar litt oppmerksomhet. Du kan jo alltids legge på litt blur og se om det hjelpre hvis du ikke har noe imot å manipulere bildet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Meget naturlig bakgrunn er det i alle fall. Har ofte sett Tjeld i dette miljøet. Mykt å legge egg der, men hun legger de på stenete grunn, har jeg sett. Antakelig for kamuflasjens del. Fin flukt, med detaljer og rom foran fuglen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Skarp Tjeld i svevet - med naturlige omgivelser. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Skarpt av tjelden men bakgrunnen er deverre ikke bra... Tror ikke det hjelper med blurring heller... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Fuglen er jo skarp og fin, men er enig i at bakgrunnen tar litt oppmerksomhet. Du kan jo alltids legge på litt blur og se om det hjelpre hvis du ikke har noe imot å manipulere bildet. Takk for kommetaren. Nå har jeg lastet opp alternativ versjon med bluring. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Meget naturlig bakgrunn er det i alle fall. Har ofte sett Tjeld i dette miljøet. Mykt å legge egg der, men hun legger de på stenete grunn, har jeg sett. Antakelig for kamuflasjens del. Fin flukt, med detaljer og rom foran fuglen. Tusen takk for fyldig kommentar. Som du siger, så er det et naturlig miljø som Kjelden tydeligvis trives i. Skarp Tjeld i svevet - med naturlige omgivelser. Tusen takk for kommentaren Torild. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Skarpt av tjelden men bakgrunnen er deverre ikke bra... Tror ikke det hjelper med blurring heller... Tusen takk for kommentaren! Jeg har alikevel lastet lastet opp en versjon med bluring. Det hadde naturligvis vert best om bluringen var laget med stor blender i objektivet. Men nå fløy den veldig tett på bakken da. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 fin skarp bilde, ja en naturlig bluret bakgrunn havde været bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg