aashammer Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Telnessanden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Flott hdr. Liker fargene og den dramatiske himmelen. Dette med typen av hdr er jo en smaksak. Noen, som f.eks. jeg, liker dette, mens andre syns hdr er bra når det ikke synes at der er hdr. Lenke til kommentar
aashammer Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Flott hdr. Liker fargene og den dramatiske himmelen. Dette med typen av hdr er jo en smaksak. Noen, som f.eks. jeg, liker dette, mens andre syns hdr er bra når det ikke synes at der er hdr. Enig med deg her. Selv synes jeg hdr kan uttrykke en kunstnerisk form for foto. Er ikke tilhenger av at all foto skal være nærmest virkeligheten. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Velkomponert og pent naturmotiv, som av bildebehandlingen livner ordentlig til og blir mer iøynefallende. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Lekkert! Denne teknikken vil jeg utforske, Jostein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg