Eddie123 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hmm, vanskelig å si om denne er feilpostet, men prøver allikevel. jeg har en HP 750.no, med XP home, norsk. Kjøpte en Maxtor DV5000 160GB ekstern harddisk, installerte etter alle kunstens regler (firewire), og den fungerte perfekt. Så, etter et par måneder så virker den ikke lenger. Disken kom riktignok opp i utforsker med bokstav, men når jeg prøvde å gå inn på den sto maskina å tygde lenge, før jeg fikk en melding om at filer eller mapper kunne være skadet. Tok derfor å kjøpte et USB 2.0 og satte det i en annen maskin jeg har, med win 98. Der fungerte disken perfekt. Satte så et firewire kort inn i samme maskin (nytt kort), og da virket den også perfekt. Satte USB 2.0 kortet i HP maskina... Nei, samme feil........ Reformaterte (etter MSBLAST viruset), satte det nye firewire kortet i HP maskina... Nei, samme feil igjen !!! Hva er det som skjer? Kan da vel ikke være noe hardware feil som slår ut alle porter på 2 firewire kort og et USB kort? Må vel nevne at USb utstyr fungerer perfekt, bortsett fra den disken, altså---- Noen som har noen tips? Jeg har både gamle og nye drivere for den disken fra Maxtor, men ingen virker..... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hmm, vanskelig å si om denne er feilpostet, men prøver allikevel. tror Lagringsmedier hadde passet bedre. kan desverre ikke hjelpe deg :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå