1915 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har kjøpt mitt FØRSTE nettbrett. og det ble ipad 2 16 gb. har nettopp henta den på elkjøp og åpna den og konfigurert den. har aldri hatt nettbrett og mange skryter av det så tenkte jeg. "what the hell". så kjøpte meg det. men trenger en del HJELP og tips. og her kom første problem: jeg hater safari. skal ha firefox. hvordan laster jeg ned firefox, når safari kommer opp med "nedlasting mislyktes, safari kan ikke laste ned denne filen." hva nå? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Firefox? Du vet du har kjøpt et Apple produkt? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Du kan ikke laste ned direkte via nettleseren. Du laster ned via APP STORE. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 ja jeg vet det. har android telefon og har brukt mac før. så vet jo det. hehe men lasta ned opera på app store så det funka Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Firefox? Du vet du har kjøpt et Apple produkt? Ehh....jeg har opptil flere Apple-produkt som har Firefox installert, da (selv om jeg bruker Safari som nettleser 99,9% av tiden)...men med produkt som kjører iOS blir det jo litt verre, hvis man av helt irrasjonelle grunner absolutt må har Firefox... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Bruker opera på padn. Funker fint det. Men hvordan kan jeg spille av youtube på padn samtidig som jeg surfer i opera/facebook eller gjør noe annet? Bruker youtube app. Når jeg går ut av den og skal gjøre noe. Annet samtidig så stopper jo musikken i youtbe.... Endret 16. april 2012 av 1915 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Hvordan overfører jeg bilder til padn? får ikke opp noe mapper som heter "bilder" i itunes på padn? ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå