vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Lyset utenfor leiligheten min har gått for første gang siden jeg flyttet hit, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få skiftet pæren. Problemet er at lampen er noe sånn som dette: http://www.wimpel.no/Produkter.aspx?pid=386&docid=209 Med andre ord sitter pæren inne i en liten beholder, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få tatt den bort. Det er en enslig, stor skru under den, men hullet den etterlater er for lite til å dra ut en lyspære. Det er ingen skruer oppå kassen heller. Det eneste jeg har klart er å løsne selve kassen fra stativet litt, men har ikke lyst til å dra den av om det ikke er meningen man skal gjøre det. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er normalt kun toppen som skal av en slik lampe. Den er oftest skrudd med små maskinskruer ovenfra og ned i kantringen. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Einig med Cerwell. Gledar meg til å finne ut kor mange forumbrukarar ein treng for å skifte ei lyspære. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Takk, der ble det lys. Har bare aldri vært borti en sånn lampe før, så ante ikke hvordan den skulle åpnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå