ch3650 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Bare lurer på om det går ann å sende MMS til mail??Da mener jeg uten mobilpost!!! Er dette mulig?? Er det gratis å sende mail med bilde fra telefonen oxo? Takk for svar!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ja det er mulig, og veldig enkelt. Om det koster noe vet jeg ikke, men etter at jeg begynte å bruke det tror jeg telefonregninga har økt litt.. Tviler egentlig på at det koster noe ekstra. På SE T610 funker det slik at man i stede for å taste inn nummer man skal sende til trykker man bare på "mail" og så skriver inn addressen. Er ikke sikker på hvordan det fungerer på 3650... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Bare å sende til en e-post adr det. Lenke til kommentar
glade101 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ja, det er mulig. Prisen avhenger av hvor mye du sender i antall kilobyte. Når du sender en MMS som e-post blir dette priset etter GPRS prisplanen for ditt abb. Avsender (for NetCom kunder) blir da "[email protected]". Mulig dette blir priset som å sende en vanlig MMS når operatørene begynner å ta betalt for dette, men foreløpig betaler du kun for ant. overførte kb. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Koster det penger å sende MMS til e-post adresser? Trodde det var gratis jeg nå som MMS er gratis. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Koster det penger å sende MMS til e-post adresser?Trodde det var gratis jeg nå som MMS er gratis. Nå i disse tider er det gratis med Telenor og NetCom ja... Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ja, det er mulig. Prisen avhenger av hvor mye du sender i antall kilobyte. Når du sender en MMS som e-post blir dette priset etter GPRS prisplanen for ditt abb. Avsender (for NetCom kunder) blir da "[email protected]". Mulig dette blir priset som å sende en vanlig MMS når operatørene begynner å ta betalt for dette, men foreløpig betaler du kun for ant. overførte kb. Er du sikker på dette ? Kan ikke skjønne annet enn at en MMS må være en MMS og prises deretter (d.v.s. foreløpig gratis) uansett om den sendes til en telefon eller e-post adresse ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå