-Pus- Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei.. Hva sier folket om en tråd for de to viktigste tingene her i livet? Sex og musikk samlet i samme tråd:)) For meg går disse to temaene som hånd i hanske! Kan ikke være uten noen av dem, og vil gjerne ha begge på en gang. Det finnes sexy musikk, videoer og musikk som handler om sex! Ser ingen grunn til hvorfor en ikke kan diskutere kun sex eller bare musikk også, men hvorfor ikke begge deler på en gang? Post dine mest sexy musikkvideoer, eller kanskje den sangen som virkelig får deg i humør til heftige sengeaktiviteter:) Jeg kommer med mine etterhvert! Det lover jeg:) 1 Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Tenkte meg det ja, brannis:) Ligner deg det der:)) 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Tenkte meg det ja, brannis:) Ligner deg det der:)) humre humre 1 Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Tar en liten nettpause for å fyre opp grill og kremmere sjøkreps , men kommer tilbake atter en gang :yes: 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dette ser ut til å bli en bra tråd for oss som både er glad i sex og musikk. Jeg henger meg på rett og slett Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Tenkte meg det ja, brannis:) Ligner deg det der:)) humre humre Hvordan får du youtubelinkene inn i innlegget Branneren ? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 klipp og lim og så entertasten er linken blå er alt ok 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg gjør det best til eller http://www.youtube.com/watch?v=eHHT7dTmw8U Endret 14. april 2012 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Da prøver jeg på denne sangen som jeg har forelsket meg litt. Ikke akkurat en sang om Sex, men har dog hatt sex etter fester med Stage Dolls Raining on a sunny day Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er det lite sex og musikk blant folk sånn på en søndag midt i april ? :love: Lenke til kommentar
Desu Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OjyZKfdwlng 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 En av de Trondergutt virkelig likte i yngre år iallfall oste det sex av den gangen... Samantha Fox...Touch Me... Oh la la la... :love: Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Hehehe:) Kommer vel ikke utenom den låta der:)) Liker faktisk denne i aller høyeste grad Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Vi skulle nesten hørt på den sammen Pus...hi hi hi Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Vi skulle nesten hørt på den sammen Pus...hi hi hi Da skulle du fått bite i deg den, vennen:) Har ikke sagt at jeg direkte liker sangens tema. Men Peter Steele er en skikkelig tøffing han da. Synd han ikke ble eldre enn han ble. Han hadde jo en veldig fin musikalsk utvikkling de siste par årene. Savner han... Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Kan man virkelig elske noen til døde? Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har tidligere trukket fram Samantha Fox i denne dampende hete tråd. Og har jeg først nevnt henne er det vel umulig å komme utenom Sabrina også... http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Denne sangen oser det vel litt sex av.... http://www.youtube.com/watch?v=6KUJE2xs-RE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå