Svigermors drøm Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hei Som tittelen sier så har jeg et problem med minecraft. Jeg kjøpte en ny datamaskin tidlig i 2012 og sliter med minecraft på den. Specs: - 8 GB memory - 750 GB HDD - Intel Core i7 - 2670OQM, 2,2 GHz - Win7 premium - Nvadia Geforce GT 540, Cuda 2 GB. Mitt problem er at minecraft stopper hele tiden. Det lagger ikke men plutselig fryser minecraft og jeg må utav og inn igjen fo å spille. Dette skjer ganse ofte, hvert 2 minutt omtrent. Om jeg venter får jeg en beskjed som sier ca: "Minecraft has run out of memory" og noe med at det kan ha om "java virtual machine". Noen som vet hva problemet kan skyldes ? Bør jeg prøve å re-innstalere Minecraft og Java ? Er spesifikasjonene mine gode nok til å drive en Minecraft-server til 8 personer på et lan ? Takker for alle svar - Hunterra Endret 14. april 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Du må ihvertfall kjøre Java 7 64-bit! Da burde du ikke ha så mange problemer. For å finne ut hva du har nå: åpne start, skriv: cmd og inne i den svarte boksen skriv: java -version Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg bruker 64-bit. En venn sa at jeg burde ha distance på "normal" istedenfor "far". Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Da er det fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå