spilloholiker Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvorfor tar dere egentlig kroppsøving som privatist? Tar dere opp igjen faget etter vgs, eller tar dere det som privatist for å unngå gymtimer? Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Tok det pga. kronisk beinhinnebetennelse som hindret meg i å delta i det fysiske (og våre gymtimer var eksklusivt fysiske). Men jeg liker ikke gym. Vinn-vinn situasjon. Ærlig sak. Lenke til kommentar
mercel Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det er det verste. Fikk 4. (Klage innsendt.) Lenke til kommentar
foralt Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Er det sant at privatiskeksamen i kroppsøving skal endres? Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Det som irriterer meg er at kroppsøving ikke er sentralgitt eksamen. Dermed kan vi ikke bruke hurtigklage, og det er bortkastet å klage i det hele tatt (for de som har planer om å studere til høsten). Og ja, privatisteksamen skal endres til muntlig-praktisk, med både skriftlig eksamen og en gymtime. Endret 28. juni 2012 av Sagan Lenke til kommentar
foralt Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det som irriterer meg er at kroppsøving ikke er sentralgitt eksamen. Dermed kan vi ikke bruke hurtigklage, og det er bortkastet å klage i det hele tatt (for de som har planer om å studere til høsten). Og ja, privatisteksamen skal endres til muntlig-praktisk, med både skriftlig eksamen og en gymtime. Aaah, da er jeg sjeleglad for at jeg fikk vurdert i gym, riktig nok en 2er, men takler ikke muntlig-praktisk eksamen. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Allerede til høsten. Vår 2012 var altså siste gang med kun skriftlig privatisteksamen i kroppsøving. Endret 28. juni 2012 av Sagan Lenke til kommentar
mercel Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Dumt, har nemlig ingen gode erfaringer fra muntlige eksamener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå