Crieff Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Typisk nok syntes jeg at de tidligere eksamensoppgavene virket lettere. Droppet selvfølgelig å øve på kompass før eksamen, så dette måtte jeg lære meg under selve eksamen. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Når jeg ser alle de oppgavene som er gitt tidligere og den dere fikk, så blir jeg forbanna. Synes et par av de oppgavene vi fikk kunne vært spart. Men greit å lese seg opp under eksamen da Er ihvertfall sjeleglad for at jeg tok med boka. Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser den. Er igrunn overrasket over at dette er første gang jeg er borti at kompass/kart kom på eksamen, iom. at jeg har inntrykk av at det er en såpass stor del av læreplanen... Hadde ikke hatt sjangs uten boka! Måtte ringe på forhånd og forsikre meg om at jeg fikk ha den med, ellers kunne det ha endt stygt. Lenke til kommentar
markolanda Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hadde kroppsøving eksamen 8 mai og den var forferdelig! Eller hadde synes den gikk greit, men hadde problemer med periodeplan og øktplan.. Endret 11. juni 2012 av markolanda Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hm, har ikke fått noen karakter ennå. Noen andre som har fått resultatet? Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hm, har ikke fått noen karakter ennå. Noen andre som har fått resultatet? Karakterene settes den 21.-22. juni. 1 Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hadde kroppsøving eksamen 8 mai og den var forferdelig! Eller hadde synes den gikk greit, men hadde problemer med periodeplan og øktplan.. endte med å få en 2 trodde at jeg kunne få en 3 siden jeg følte det gikk litt bra. Vent, hæ? Hvorfor har du fått karakter allereide? Lenke til kommentar
markolanda Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hadde kroppsøving eksamen 8 mai og den var forferdelig! Eller hadde synes den gikk greit, men hadde problemer med periodeplan og øktplan.. endte med å få en 2 trodde at jeg kunne få en 3 siden jeg følte det gikk litt bra. Vent, hæ? Hvorfor har du fått karakter allereide? spurte hun som var ansvarlig på skolen for privatist eksamen for hva jeg fikk. Hun nevnet noe med 21 juni, men hun fortalte hva jeg fikk.. Det skulle jo uansett ta maks 6 uker før jeg fikk vite karakteren og jeg hadde eksamen den 8 mai Endret 6. juni 2012 av markolanda Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hadde kroppsøving eksamen 8 mai og den var forferdelig! Eller hadde synes den gikk greit, men hadde problemer med periodeplan og øktplan.. endte med å få en 2 trodde at jeg kunne få en 3 siden jeg følte det gikk litt bra. Vent, hæ? Hvorfor har du fått karakter allereide? spurte hun som var ansvarlig på skolen for privatist eksamen for hva jeg fikk. Hun nevnet noe med 21 juni, men hun fortalte hva jeg fikk.. Det skulle jo uansett ta maks 6 uker før jeg fikk vite karakteren og jeg hadde eksamen den 8 mai Merkelig, synes ikke dette henger på greip i det hele tatt. Men dersom du ikkje har fått noen skrifltig bekreftelse på hva du fikk tror jeg klageretten gjelder f.o.m offisiell beskjed. Lenke til kommentar
markolanda Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hadde kroppsøving eksamen 8 mai og den var forferdelig! Eller hadde synes den gikk greit, men hadde problemer med periodeplan og øktplan.. endte med å få en 2 trodde at jeg kunne få en 3 siden jeg følte det gikk litt bra. Vent, hæ? Hvorfor har du fått karakter allereide? spurte hun som var ansvarlig på skolen for privatist eksamen for hva jeg fikk. Hun nevnet noe med 21 juni, men hun fortalte hva jeg fikk.. Det skulle jo uansett ta maks 6 uker før jeg fikk vite karakteren og jeg hadde eksamen den 8 mai Merkelig, synes ikke dette henger på greip i det hele tatt. Men dersom du ikkje har fått noen skrifltig bekreftelse på hva du fikk tror jeg klageretten gjelder f.o.m offisiell beskjed. Skal man egentlig få det skriflig i posten hva slags karakter man fikk? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei, blir kun registert på nett etter hva jeg har hørt.. Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Har fått karakteren på privatistweb nå. Det gikk mildt sagt dårlig. Andre som har fått sine resultater? Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Rart, jeg har ikke fått noe enda. Hvordan følte du at det gikk ift. din prestasjon på eksamen? Var karakteren fortjent eller var den overraskende lav? EDIT: Dumt spørsmål, men lurte på om du føler at karakteren var streng? Endret 16. juni 2012 av Sagan Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg fortjente absolutt ingen toppkarakter, men føler likevel at det var noe strengt bedømt. Ble advart på forhånd på privatistkontoret om at de pleide å være meget strenge på privatisteksamen i kroppsøving, men vet ikke om det er noe hold i det. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Fortsatt ikke fått noen karakter på privatistweb.. Noen andre som har fått resultatet? Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Fortsatt ikke fått noen karakter på privatistweb.. Noen andre som har fått resultatet? Nei... Slår meg at kroppsøvingeksamen kanskje ikke følger vanlig sensur siden det er en lokalt gitt eksamen. Kan hende det foregår sensur på den i dag, men det er ikke bare å vite. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har fått den, fikk 4. Jeg håpet på 5, men jeg skjønte med en gang jeg så oppgavene at det ikke kom til å bli like enkelt. Det kommer til å bli sendt en klage i retning privatistkontoret. Har ingenting å tape da jeg har 4 i gym fra før av. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hm, tror du fikk bedre enn hva jeg kommer til å få Får se an litt utover ettermiddagen bare Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Oida, jeg fikk 5... Skjønner ingenting, men det er bra forbedring i forhold til treern jeg har hatt siden 8. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Wow, gratulerer, fikk selv 4 Kan vel si jeg er fornøyd, forventet igrunn bare en 3'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå