N o r e n g Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvor skal denne kobles? Det står USB 3 på den store og USB på den lille? Har du et gammelt hovedkort uten USB3.0 tillater den adapteren deg å bruke frontportene på kabinettet ditt som USB2.0-porter Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Har en Z77 HK, så regner med at jeg ikke trenger den? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Har en Z77 HK, så regner med at jeg ikke trenger den? Nope, som sagt er det for å ikke sitte med ubrukelig porter i frontpanelet Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Er alt koblet til nå? ALLE USB 2.0/3.0 porter både på HK Og kabinettet funker, og lyden også? og sitter alt riktig? Eneste som mangler nå er LED kablene, og fikk ikke med sånn dings fra ASUS. Men ellers er alt koblet til? mangler ingenting nå vel utenom strømkabler? HD AUDIO --&--#62; AAFP = Riktig? Har ikke puttet noe USB 2.0 kabel på hovedkortet, fordi det trengs ikke når 550D har bare 3.0 foran? De på HK funker når de får strøm, trenger ikke noen kabler de? Endret 7. juli 2012 av Aladeen Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Det er ikke no sted å koble HDD LED, skal jeg la vær? Eneste jeg har i de små greiene er PLED + og -, RESET og POWER SWR, har som sagt HDD LED, men viser ikke på manualen hvor den skal, sier bare "putt den inn her" Eller skal HDD led saken inn hvor IDE+ og - skal være? Endret 7. juli 2012 av Aladeen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Du fikk med en sånn: De "smågreiene" skal på den og så på hovedkortet. Passer bare et sted Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Dessverre. Fikk ikke med en sånn en. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Er du helt sikker? Det skal følge med skjønner du. 1 Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Satt ikke inn HDD led'en, men pcen funker ser det ut som.. går vel bra det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Satt ikke inn HDD led'en, men pcen funker ser det ut som.. går vel bra det? Er bare et aktivitetslys som viser når HDD er i bruk. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Så maskinen fungerer? Du har koblet til skjerm og alt er vel? Endret 7. juli 2012 av pølsehund Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Er du helt sikker? Det skal følge med skjønner du. Skal nok ikke følge med LE kortet, det er for P8Z77-V og oppover :/ Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Når jeg booter PC'en sier den NO HDD detected... noen som vet hvorfor? Har plugget inn 2 kabler.. SATA kabelen og den fra PSU'en.. er det noe mer? kan det være ESD? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er det eneste som skjer.. Hva skal jeg gjøre? På slutten står den bare sånn selvom jeg trykker på masse greier.. Har en W7 på DVD som jeg ikke betalte for, men tror den skal funke bra, er det noe med den? IMG_05801.MOV Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Som dere vet har jeg nettopp bygget PC, og fikset HDD. Når jeg installerte W7 så sto det mellom SDD og HDD, så jeg er sikker på at HDD funker. Men når jeg går på "Datamaskin" mappa så kommer bare SDD'en opp som Local Disk (C:), finner ikke HDD'en.. Noen som vet hvordan jeg kan finne HDD'en? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 EDIT Også funker ikke lyden. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Bruker Turtle Beach X11.. Men vil at lyden skal komme fra Turtle Beachen og fra selve PC'en når jeg vil, slik at jeg kan bestemme. Har forsatt ikke fikset HDD og lyd problemene EDIT: Det kommer lyd ut av headsettet men ikke av selve pc'en.. hvorfor? finner forsatt ikke HDD'en min.. Endret 8. juli 2012 av Suskunlar Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Tykk på startknappen- høyreklikk på datamaskin- behandle- velg diskbehandling i menyen på venstre side i vinduet som popper opp. Der vil du sannsynligvis finne harddisken, men du må lage en partisjon og tildele den en stasjonsbokstav før du kan bruke den. Hva mener du med at lyden ikke funker? Har du installert lydkortdriveren? Utdyp bedre! Under innleggene dine finner du forresten også en redigeringsknapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå