Arodem Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ta fotballdrømmen til topps eller reis på et magisk eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hva betyr "Type: Universell"? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Hva betyr "Type: Universell"? "Universell" er en betegnelse for apps som er designet for både iPhone og iPad. I App Store er disse markert med et lite plusstegn øverst i høyre hjørne på kjøps/nedlastningsknappen. Hovedgrunnen til at jeg skiller mellom hva som er universelle apps og ikke kommer av at flere spillutgivere har begynt å gi ut to utgaver av spillene sine til forskjellige priser, en HD-utgave og en "vanlig" utgave. I tillegg finnes det apps som kun fungerer til iPad. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 MotoHeroz virker artig. Mulig det blir et kjøp. Kan også nevne at Max Payne er ute nå til småpene 21,-. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Innlegg trukket tilbake Endret 14. april 2012 av XE800 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dere burde anmelde Max Payne til iOS Lenke til kommentar
ea82 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 wtf??? Gameloft har de beste spillene til tablet Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 wtf??? Gameloft har de beste spillene til tablet Muligens, men de har vell anbefalt de før Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 wtf??? Gameloft har de beste spillene til tablet Jeg er enig i at Gameloft har noen gode titler. Målet med disse artiklene er likevel først og fremst å anbefale utgivelser fra de siste 30 dagene. Det nyeste Gameloft-spillet, Ice Age Village, rakk jeg dessverre ikke å prøve ut før artikkelen skulle leveres inn. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jøss! Crytek, folkene bak Crysis serien står bak Fibble! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå