ostenxx Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei. Jeg innehar i skrivende stund en Intel Core 2 Quad LGA775 cpu. Spørsmålet mitt er om Corsair H70 Core vannkjølingssett støtter denne sokkelen? Jeg vet at H70 - settet som kom med vifter inkludert støttet LGA775. Det er mest ønskelig med dette vannkjølingssettet ettersom det har en relativt stor radiator og jeg allerede har nocuta - vifter liggende. I tillegg tar det seg bedre ut enn H80 etter min smak. Setter pris på innspill. (Luftkjøling er et ikke - tema). Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Iflg. Corsairs egne sider så er ikke LGA775 støttet. Så ville ikke tatt sjansen på å kjøpe det i så fall. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Iflg. Corsairs egne sider så er ikke LGA775 støttet. Så ville ikke tatt sjansen på å kjøpe det i så fall. Det er ikke godt å vite ut fra supportsidene til Corsair. Her står det jo at LGA 775 støttes... Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 ifølge komplett sine sider så støttes ikke h70 på lga 775 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå