Gå til innhold

BK: En myktflytende overgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette må være det mykeste bildet jeg noen gang har sett! Du har vannets linjer i seg selv - men i tillegg den myke C'n som danner en fin akse av komposisjon gjennom hele bildet (der vannet bryter over kanten). Perfekt kameraposisjon og bildeutsnitt.

Flott at du også tok med noe av bruset! Det gir en kontrast som forsterker det rolig myke.

Et nydelig linjespill flere steder, særlig i "bølgen" midt på bildet. Minner om Newton-ringer!

Flott at du har greid å få bildet monokromt. Syns absolutt at V1 er best. Viser krystallklart vann. I V2 virker det som vannet er noe urent.

Vurderte faktisk å gi deg 6 for dette bildet (noe jeg ikke ennå har gitt til noen), men det ble en sterk 5.

Lenke til kommentar

Tror dette må være det mykeste bildet jeg noen gang har sett! Du har vannets linjer i seg selv - men i tillegg den myke C'n som danner en fin akse av komposisjon gjennom hele bildet (der vannet bryter over kanten). Perfekt kameraposisjon og bildeutsnitt. Flott at du også tok med noe av bruset! Det gir en kontrast som forsterker det rolig myke. Et nydelig linjespill flere steder, særlig i "bølgen" midt på bildet. Minner om Newton-ringer!Flott at du har greid å få bildet monokromt. Syns absolutt at V1 er best. Viser krystallklart vann. I V2 virker det som vannet er noe urent.Vurderte faktisk å gi deg 6 for dette bildet (noe jeg ikke ennå har gitt til noen), men det ble en sterk 5.

Takk for hyggelig tilbakemelding !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...