V. Haugen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Larry Page, sjef for Google, tror lav pris er nøkkelen til suksess. Google satser på billig-nettbrett Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kanskje de skal fokusere på generell flyt, fart og brukeropplevelse FØR de skal selge billige varer. Betaler ikke en krone for et nettbrett som smålagger seg igjennom daglig bruk. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dessverre gjør mange Android Nettbrett det. Lagger. Har selv en Samsung Galaxy Tab 8,9 og den er fryktelig treig i brukergrensesnittet. Hører fra flere andre som har nettbrett fra Asus og Motorola at disse også har en del lagg. Jeg er kjempeskuffet. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Det er mulig pris er viktigere i andre steder i verden enn Norge, men her har vi råd til å betale for de beste modellene. Derfor blir funksjonen og opplevelsen viktigere i Norge enn prisen. Jeg har selv både iPad 1 og Thinkpad med Honeycomb. Begge har sine fordeler og ulemper, og konkurransen mellom Apple og Google gir oss bedre nettbrett og lavere priser. Endret 14. april 2012 av Frobe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kanskje de skal fokusere på generell flyt, fart og brukeropplevelse FØR de skal selge billige varer. Betaler ikke en krone for et nettbrett som smålagger seg igjennom daglig bruk. Helt fair det, men andre igjen er mer opptatt av pris, ja takk, begge deler, sier nå jeg. AtW Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dessverre gjør mange Android Nettbrett det. Lagger. Har selv en Samsung Galaxy Tab 8,9 og den er fryktelig treig i brukergrensesnittet. Hører fra flere andre som har nettbrett fra Asus og Motorola at disse også har en del lagg. Jeg er kjempeskuffet. har samme erfaring med Tab 10.1, også er den laget av plast, så skjermen er blitt presset inn i midt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg