sto1337 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hvordan legge ut innlegg på bestemt side? Har seg slik at jeg ønsker å legge ut innlegg på ulike sider i wordpress. Altså: Alle innleggene jeg lager skal bli postet direkte på en av sidene mine! Jeg lastet ned pluginen: Category Page som så ut til å kunne gjøre jobben som jeg beskrev, men det ser ikke ut til å funke. Forslag til hva jeg kan gjøre? Endret 10. april 2013 av sto1337 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg skjønte ikke helt problemstillingen, jeg... har du flere Wordpress installasjoner, hvor du skal poste et innlegg til en, flere eller alle de forskjellige sidene - fra et og samme sted? Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg tror jeg har den samme problemstillingen som TS. Sjekke: www.scotlads.com Alle innlegg havner på "Hjem", men jeg har noen som jeg ønsker over på "Whisky". Er det noen som har en løsning på dette? -B- Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) definere kategorier og legge til en custom meny link. For eksempel category/Øl Endret 15. september 2012 av Datasmurfen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå