AnonymDiskusjon Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Så senere idag skal jeg ut på kino med ei jente jeg har god kontakt med, vi er begge 19 men det er første gang jeg har vært på en date eller i det hele tatt sammen med ei jente på 2 mans hånd. Jeg har lest litt rundt om hvordan ting skal utføres da jeg føler at det er godt å vite litt selv om det meste skal hende naturlig. Jeg tenker jeg prøver meg på ett kyss litt senere på kvelden, visst det passer seg. Så da jeg har sett mange eksempler på klønete kyssing så lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem og hvordan det skal utføres. Jeg trenger nødvendig vis ikke å imponere føler jeg, men jeg har lyst til å vise henne at jeg mer eller mindre vet hva jeg gjør. Selv om jeg basicly ikke vet noen ting om det. Anonym poster: 5bbb5b3f94801ff4d67877c68a482e9a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Være trygg på seg selv er tingen. Ellerså synes jeg den her er litt morsom og passer anledningen: http://www.youtube.com/watch?v=DSpJQlBJCzA Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Sånn her: http://www.youtube.com/watch?v=ZpEgAI7Yla0&t=85 2 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ingen grunn til å være nervøs Eneste rådet jeg har er vel; ikke gap så inni helvette som de gjør på film ;D Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 IKKE GAP HØYT!!! Seriøst.. det føles som om man blir spist!!! Husk: lite er mye, du trenger ikke å bruke tunge, og ØV på armen din! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Man får mye godt ut av Google. Noen tips jeg kan gi er først å fremst å gjenta det viktige; ikke gap så høyt. Du skal ikke gå utenfor leppene hennes. Tips nummer to er å ikke presse for hardt. Hvis tennene deres møtes, så rykker begge tilbake. Det ødelegger ikke nødvendigvis hele greia, men det er ikke behagelig. Og det skal det jo være. Og som Buffy nevner, vær oppmerksom på hva du gjør med armene. Er de helt i ro så viser du at du er nervøs. Dette trenger heller ikke være ødeleggende, men stryking passer mye bedre likevel. Personlig pleier jeg å stryke de kroppsdelene jeg har gitt henne kompliment på, bare for å vise at jeg mente det jeg sa. Anyway, hopp i det! Du kommer ikke til å angre, og alle må gjøre det for første gang på et eller annet punkt uansett! Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Man får mye godt ut av Google. Noen tips jeg kan gi er først å fremst å gjenta det viktige; ikke gap så høyt. Du skal ikke gå utenfor leppene hennes. Tips nummer to er å ikke presse for hardt. Hvis tennene deres møtes, så rykker begge tilbake. Det ødelegger ikke nødvendigvis hele greia, men det er ikke behagelig. Og det skal det jo være. Og som Buffy nevner, vær oppmerksom på hva du gjør med armene. Er de helt i ro så viser du at du er nervøs. Dette trenger heller ikke være ødeleggende, men stryking passer mye bedre likevel. Personlig pleier jeg å stryke de kroppsdelene jeg har gitt henne kompliment på, bare for å vise at jeg mente det jeg sa. Anyway, hopp i det! Du kommer ikke til å angre, og alle må gjøre det for første gang på et eller annet punkt uansett! Er ikke helt enig i den delen hvor du sier at hvis man ikke rører armene så viser man nervøsitet. Kan ikke snakke for andre, men for min egen del i hvertfall så kan jeg være for opptatt med å kysse til å røre på armene. Ser ingen grunn til at man ikke kan holde hendene i ro om livet hennes eller noe sånt. Men til trådstarter, bare å hoppe i det. Det beste tipset har du allerede fått flere ganger lenger opp her Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Hei! Trådstarter her. Jeg beklager over at jeg ikke har oppdatert tråden, da jeg skammet meg litt over at jeg ikke prøvde, jeg følte ikke at det passet seg. Til helga har jeg invitert henne med på billiard, også middag hjemme hos meg etterpå og hu takket utrolig nok ja til dette. Jeg tenker dette går bedre visst jeg lager litt romantic stemning i huset og ikke kløner med maten da jeg selvfølgelig prøver å imponere. Anonym poster: 5bbb5b3f94801ff4d67877c68a482e9a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå