Niram Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Tja, sånn isolert sett syns jeg det er digg både å slå everton og gå videre i cuper. Når de kombineres er det pur lykke 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vanskeleg å vinne uten Pienaar og Drenthe desverre, og at Moyes ikkje bytta Jelavic med Anichebe etter 65 min. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Grattis, så ikke mye av kampen men av det eg så så virket det til å være fortjent! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jepp, var klasseforskjell i andre omgang. Eg må også sei at Suarez var imponerande i dag, men skuffande at Distin skulle svikte i ein semifinale. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dritdigg! Håpet at Andy skulle få starte etter målet mot Blackburn, og sykt deilig at han blir matchvinner. Har neppe sett Agger så dårlig før som han var i førsteomgang. Heldigvis bedret alle seg i andre. Godt med noen oppturer i ny og ne. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 ahh denne seieren smakte deilig! Blir spennende å se hvem vi møter i finalen , spurs eller chel$ki. Litt usikker på hvem jeg vil ha. Tottene er jo i en dårlig formkurve mens Daglish har til gode å tape mot chelski som manager.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Tror vi har større sjane å slå Chelsea enn Tottenham. Men da må Carragher se kampen fra benken\tribunen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fantastisk seier! Fantastisk innsats, og vi blir belønnet! SUAREZ <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fantastisk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jepp! Det er noe spesielt med Jones, et eller annet med han som gjør at du bare må elske typen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Flere som fikk med seg Dame Judy Dench? Everton-supporter, så suck it! Forøvrig gode bytter idag fra Kenny. Ble litt usikker når han tok ut Downing som var så god med Bellamy, men Craig imponerte på siden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jævla deilig. Fortjent seier og avansement. Første omgang var dårlig fra begge lag, men vi tok mer kontrollen i 2. og selv om vi ikke storspilte var vi klart bedre enn Everton. Enormt deilig følelse når Carroll sin heading lå i goallen på slutten. Etterlengtet opptur. Gleder meg til finalen, og èn siste kamp som faktisk teller denne sesongen. Blir nok en liten feiring i kveld. YNWA Ser at Jefe, Smågal, Guttis, Daniel og Leo er i gang med feiringen allerede http://www.youtube.com/watch?v=WtTd8ljn4R4 Endret 14. april 2012 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hehehe, long time no see @ den videoen der Feriringa starter kl 20:00! Først blir det å mekke seg noen burgere. Have a good one i kveld, Termo! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fordi om Everton kommer til finalen får de EL. Om jeg ikke driter meg ut fullstendig nå, så må da Newcastle komme over Chelsea eller Tottenham, noe som blir veldig vanskelig. liverpool har allerede EL, vøtt. Så fremt Newcastle blir nr seks eller bedre så blir det Europa på dem nå, ja. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ultradigg dette. Og fantastisk for Carroll. Tror jeg håper vi møter Chelsea. Har hatt brukbar kontroll på dem de siste gangene og blå lag virker jo lette å slå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Så fremt Newcastle blir nr seks eller bedre så blir det Europa på dem nå, ja. Yes. Jævla digg, 12 poeng ned til 7. plass og fem kamper å spille. Tar det for gitt at det blir europa nå. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 3 kampene etter jul jeg ikke har fått sett: Everton: 3-0 Blackburn: 3-2 Everton: 2-1 Burde muligens slutte å se kamp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå