zaico Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Stefan Hilt er med i farmen, humor.. Håper han vinner penger så han kan betale alle han skylder tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hvis publikum skal ringe inn for å stemme så har jeg en anelse om at mesteparten kommer til å stemme han rett ut.. dog 70% kommer til å stå med balltree utenfor innhengingen.. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Seriøst, skal han væra med? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Seriøst, skal han væra med? Han er med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 det hadde vært så UTROLIG morsomt hvis f.eks 1 eller 2 av de andre deltakerne har blitt svindla av mr.hilt før, da hadde jeg seriøst satt meg ned for å følge med på farmen.. tv2 burde jo ha gjort noe ut av dette, hvis de først hiver med stefan hilt så kunne de kastet inn noen av erkefiendene for å få litt fart på intrigene. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Haha, artig. Har aldri sett noe særlig på Farmen, men får vel ta en titt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Den bomben ble vel egentlig sluppet for en god del måneder siden... Men artig er det uansett - at TV2 plukker ut helt tilfeldige deltakere med de personlighetene de synes er interessant altså... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Den bomben ble vel egentlig sluppet for en god del måneder siden... Men artig er det uansett - at TV2 plukker ut helt tilfeldige deltakere med de personlighetene de synes er interessant altså... Vel, de plukker nok ikke helt tilfeldelig. Det er to der som er far og datter. Forrige gang var det to homofile. De velger nok spesielle og interessante folk som kan gi liv i serien. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Haha! - Hva er en verdig Farmen-vinner?- En som er godt likt og som ikke er slu. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Haha! - Hva er en verdig Farmen-vinner?- En som er godt likt og som ikke er slu. Hahahahhaa! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Haha! - Hva er en verdig Farmen-vinner?- En som er godt likt og som ikke er slu. Hahahahhaa! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Haha! - Hva er en verdig Farmen-vinner?- En som er godt likt og som ikke er slu. haha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Mht at dere tror han blir stemt ut ASAP. Tror dere virkelig dagens fjortiser som ikke har peiling på noe annet enn skate-musikk og damer bryr seg om Stefan har svindla i fortida? Av alle de 8000000 som ser på farmen er det kanskje 80 som vet hvem fyren er overhodet. Tviler på at så veeeeldig mange av de som sender 20 SMS'r for å stemme på folk på TV gidder å se dagsrevyen heller. Selv om det har vært mange tråder om fyren på hardware.no, betyr det ikke at hele Norges ungdommer vet/bryr seg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Haha, synes han er dritmorsom. Har sett farmen et par ganger, og holdningen hans er dritbra. Mens andre jobber står han liksom bare der med hendene i lommen... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Mht at dere tror han blir stemt ut ASAP. Tror dere virkelig dagens fjortiser som ikke har peiling på noe annet enn skate-musikk og damer bryr seg om Stefan har svindla i fortida? Av alle de 8000000 som ser på farmen er det kanskje 80 som vet hvem fyren er overhodet. Tviler på at så veeeeldig mange av de som sender 20 SMS'r for å stemme på folk på TV gidder å se dagsrevyen heller. Selv om det har vært mange tråder om fyren på hardware.no, betyr det ikke at hele Norges ungdommer vet/bryr seg. vell man kan ikke stemme folk ut! du må vist ta en "tvekamp" for å gå ut Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Haha, synes han er dritmorsom. Har sett farmen et par ganger, og holdningen hans er dritbra. Mens andre jobber står han liksom bare der med hendene i lommen... hehe, ja, det er sant han virker ganske slapp, og han vet ikke så mye om gårdsbruk, nei, han skulle nok holdt seg hjemme foran datamaskinen Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er et par pussige punkter i denne saken: (Jeg har holdt meg forholdsvis langt unna disse trådene fra før, så jeg synes jeg skal få til å skrive nå) * Stefan Hilt har vært på TV2 før - TV2 Hjelper deg, noen? :-? * Noen sa de håpet Stefan Skurk..unnskyld, Hilt vant, så han kunne gjøre noe godt med pengene. Hvorfor skulle han ikke svindle mer? * Stefan Skur..Hilt sier at en som er godt likt og som ikke er slu bør vinne Farmen, skyter med andre ord seg sjøl i foten i beste sendetid på norsk TV. en annen liten (litt useriøs) ting: Av alle de 8000000 som ser på farmen Jeg skjønner ikke hvorfor FrP er nervøse for at vi har mange innvandrere her i landet hvis alle sammen sitter klistra til TV2 hver eneste kveld for å lære seg litt god gammeldags norsk kultur! Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har befolkningen i Norge fordoblet seg siden sist jeg sjekket eller er det bare meg som surrer ? (Ja jeg vet du bare skrev masse nuller...) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg