brukar2341 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 God kveld folkens, nå begynner jeg å få en god del penger, og jeg tenker det snart er på tide å oppgradere fra den dårlige Huawei U8800 som jeg har. Jeg har lyst på Android, og vil ha en ganske stor skjerm. Jeg skikka nettopp på den nye Htcen som har kommet, Htc One X. Jeg synes den ser bra ut, og jeg regner med jeg går for den, hvis jeg ikke får andre tips. Det jeg lurte på hva om det gjerne er noe mobiler som er MER spennendes, og gjerne bedre en One X'en som kommer i nermeste framtid.. -DahPain Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har du vurdert Samsung Galaxy S2? Det er en råbra telefon. Jeg har den selv. Den er super på websurfing, noe jeg gjør ganske ofte. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har veldig stor tro på Samsung Galaxy SIII som kommer i mai. Mange rykter som tyder på bedre specs enn One X Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Enig. Hvis det stemmer at S3 er enda bedre enn S2, kan det være lurt å vente på den. S2 er fremdeles i toppsjiktet, men den nærmer seg et år gammel. Eneste kjipe med S2 er at batterikapasiteten ikke er noe å juble over. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Sikker på at den kommer i mai, hadde det ikke vært litt mer informasjon om den da. Jeg er enig med deg, har prøvd s2 selv, og den er fantastisk. Eneste jeg ikke kommer på, er hvor stor skjermen er, jeg må ha en som er over 4 tommer.. Vet noen om Motorola har noe som kommer, jeg liker motorola nå for tiden Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Samsung Galaxy S2 har 4.3 tommers skjerm. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Enig. Hvis det stemmer at S3 er enda bedre enn S2, kan det være lurt å vente på den. S2 er fremdeles i toppsjiktet, men den nærmer seg et år gammel. Eneste kjipe med S2 er at batterikapasiteten ikke er noe å juble over. Hmm, jeg liker en mobil med bra battirikapasitet, klarer meg nesten ikke uten, den jeg har nå, må nesten lades to ganger til dagen, og jeg blr helt gal.. Samsung Galaxy S2 har 4.3 tommers skjerm. Ok Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg lader min om natta, så den er klar om morgenen. Jeg bruker den relativt aktivt, om den er ikke tom for strøm i løpet av dagen uten at jeg bruker den EKSTREMT aktivt. Klart, videostreaming og wifi-hotspot krever jo en del strøm. Men vanlig websurfing (på telefonen) klarer ikke å tømme batteriet på en dag i mitt tilfelle. Batteriet kunne godt vært bedre. Men krise er det ikke. Endret 13. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Jeg lader min om natta, så den er klar om morgenen. Jeg bruker den relativt aktivt, om den er ikke tom for strøm i løpet av dagen uten at jeg bruker den EKSTREMT aktivt. Klart, videostreaming og wifi-hotspot krever jo en del strøm. Men vanlig websurfing (på telefonen) klarer ikke å tømme batteriet på en dag i mitt tilfelle. Ok, men jeg kommer nokk ikke til å kjøpe SII ihvertfall ,venter heller på 3'en da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Før du handler deg ny telefon.. Instaler Android 4.04 på din U8800. Dobbel ytelse (opptil 1800MHz overclock) Samt bedre styring når det gjelder sleep mode. Bruker min U8800 mye, og lader den hver 2-3 dag. Huawei sin stock ROM er noe av det dårligste som finnes.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Jeg orker rett og slett ikke fucke med rooting og sånt, jeg liker best å holde meg til det som faktisk er stock, er ikke så veldig teknisk når det gjelder mobil.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sikker på at den kommer i mai, hadde det ikke vært litt mer informasjon om den da. De to andre GS-telefonene har kommet i mai, så tipper det. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Sikker på at den kommer i mai, hadde det ikke vært litt mer informasjon om den da. De to andre GS-telefonene har kommet i mai, så tipper det. OK Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Sony Xperia S er ikke så gale med nye firmwaren som er kommet ut (.73) med tanke på batteriet. Er vel en av de beste telefonene på markedet så langt, knappenålen bak HTC One X som er virkelig en sværing. Hvis du liker å gå rundt med en tablet i lomma så er vel One X telefonen for deg. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Enig. Hvis det stemmer at S3 er enda bedre enn S2, kan det være lurt å vente på den. S2 er fremdeles i toppsjiktet, men den nærmer seg et år gammel. Eneste kjipe med S2 er at batterikapasiteten ikke er noe å juble over. Ikke nig i at s2 er i topp jiktet.. Lavoppløst skjerm il surfing og blåish hvittone og gammel. One s, one x og experia s er bedre valg pr dags dato Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Takker for alle gode tips, men jeg tror nesten setter denne tråden som [LØST], jeg har fått svar på det jeg vil vite som var om det kom noen andre gode mobiler senere i året, og det føler jeg jeg har. Jeg går nokk sikkert for One X, men venter til lanseringen av SIII, i tilfelle den er et beast av en telefon, hvem vet? Ha fin dag videre, og takk for hjelpen -DahPain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå