nkrystad Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Er det noen som vet om en side som forklarer forskjellen på forskjellige musikkfiler som f.eks: wav, MP3, MP3Pro osv.? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jaaa.... hva spoer du om egentlig? EDIT: Ok, du lurer paa hva som er forskjellen mellom codingen for MP3 og MP3PRO? Google gir svaret: http://www.digit-life.com/articles/mp3pro/ etter 5 sekunder. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Det jeg spør etter er en internettside som viser hva forskjellen på forskjellige musikkfiler er når det gjelder størrelse, kvalitet osv. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det blir subjektivt. Er sikker paa at du vil finne ei side som mener at MP3 er bedre enn MP3PRO og omvendt. Men kort (subjektivt fra min side): "Hvis du bryr deg om lydkvalitet, flac.sourceforge.net." Eller APE (monkeyaudio). Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Det jeg vil finne ut er hvilke forskjellige musikkformat (ikke musikkfiler :oops: ) det finnes (mest brukte/beste) og hvem av dem som har best kvalitet, hvem som tar mest plass osv. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det jeg vil finne ut er hvilke forskjellige musikkformat (ikke musikkfiler :oops: ) det finnes (mest brukte/beste) og hvem av dem som har best kvalitet, hvem som tar mest plass osv. google: "flac APE monkeyaudio lossless encoding" Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Takk for hjelpen DrDoogie! Har lest litt på hjemmesiden til FLAC. Det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå