zacake Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hei, jeg skal ha noen ørepropper/ plugger som skal brukes til film, musikk, skype og litt spilling. De vil primært bli brukt i bil. Lurte på om noen har gode/ dårlige erfaringer med disse og eventuelt hvor godt man vill høre mens man sitter i bil og ser på film/ hører på musikk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har de selv, og de sluttet å funke etter to måneders bruk. Lyden var jeg aldri særlig noe begeistret over. Veldig svak. Måtte nesten opp på høyeste volum før det var brukbart, og jeg liker vanligvis å ikke ha musikk så veldig høyt. Bassen var også heller laber. Ville gått for noe annet. AKG for eksempel Lenke til kommentar
zacake Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) ok, bare og rope ut dersom noen andre har en annen mening. Endret 13. april 2012 av segselv Lenke til kommentar
zacake Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Må ikke være øreplugger, kan være hodetelefoner også. Bare de ikke er for store. Mic er heller ikke et must. eneste kravet er at de ikke koster mer enn 400 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/denon_ah-p372_hodetelefon_sort.htm Lenke til kommentar
zacake Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 http://www.hifiklubb...elefon_sort.htm takk, skal dra og prøve dem i sandvika på mandag. vil vite at de er behagelige før jeg kjøper øreklokker. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ja, jeg har selv dummet meg ut på det; kjøpte de mest anbefalte klokkene i den aktuelle prisklassen, men selv om lyden var god var de ubrukelig da de absolutt ikke passet mitt hode. Alltid prøv først. Endret 14. april 2012 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
zacake Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ja, jeg har selv dummet meg ut på det; kjøpte de mest anbefalte klokkene i den aktuelle prisklassen, men selv om lyden var god var de ubrukelig da de absolutt ikke passet mitt hode. Alltid prøv først. jeg kjøpte meg Razer piranah for noen måneder siden, god lyd men jeg kunne ikke ha de på i mer enn 30 min av gangen. Fikk ekstremt vondt bak ørene av dem. (jeg bruker briller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå