billywillie Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har en bærbar toshiba l300 med en harddisk som er delt opp i 2 partisjoner. c på 116 gb. og nå har jeg kun 7,3 ledig. i går var den på 8,4 og jeg har ikke lastet ned noe eller instalert noe. Har fått 6 mail men ingen med bilder eller noe slikt. Har gått i gjennom alle mappene under bruker navnet mitt og kommer til at jeg har brukt 28 gb. totalt. D disken er normal da og den øker ikke i størrelse. Trenger hjelp nå for det går vel ikke mange dager før det stopper helt Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvis du driver og surfer mye på Internett, vil temp mappen til Internett fylles med tiden, og den ligger i C:\User\ditt brukernavn\Appdata\Local\Temp. Denne mappen er skult, men hvis du laster ned CCleaner og kjører dette programmet bør det kunne slette alle temp filene i den mappen, pluss mye annet. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Så enkelt kunne det være ja. Hadde jo ccleaner men har mest brukt den til å avinnstalere program. Hadde aldri drømt at det kunne lagres 32 gb. i internetthistorikk.. Regner dette som løst nå. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Kjekt å kunne hjelpe. Ofte en fordel å kjøre CCleaner en gang i uken hvis man surfer mye. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Internet Options - General - Browsing history - Settings. Standard innstilling har alltid vært å ha enormt mye plass tilgjengelig for midlertidige filer. Denne kan med fordel reduseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå