gamer2 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) hei lurte på å kjøpe meg noe fra http://www.bestoffer...te-p-74610.html , det jeg skal kjøpe vil koste opp i mot 400 kr er det slik at jeg må betale toll? eller slipper du å betale toll på elektroniske varer? Endret 13. april 2012 av gamer2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Du slipper toll, men må betale merverdiavgift på 25% og et fortollingsgebyr. Tror det ligger på rundt 100kr. Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Du slipper toll, men må betale merverdiavgift på 25% og et fortollingsgebyr. Tror det ligger på rundt 100kr. vist det koster under 200 kr er det noe merverdiavgift? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det stemmer. Er det under 200kr utenom frakta er det mva-fritt. Er det over 200kr må du betale mva for både varen og frakt. Nå er uansett frakta inkludert i prisen på dealextreme da. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er slik som L4r5 skriver over meg, men det er nevneverdig at DX ofte skriver "gift" på pakkene, dette kan være et problem i noen ytterst få tilfeller. Men jeg har bestilt varer langt over grensen uten å betale MVA, grunnet markering som gave, og ingen DX-logo på pakken. Dette kan du få mange bedrifter med på, om du kontakter dem ved bestilling. Men, dog kan være at pakken blir sendt tilbake, eller at du må ut med MVA uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå