Krismeko Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sist høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Flott bilde du har her, men høsten....... he he gruer meg alt. Har sett på flere av bildene dine og syntes du har flotte komposisjoner. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Meget sigende høstbilde, med typisk trist og vått høstvær. Liker kompsosisjonen og fargene. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Et fint og fargerikt høstbilde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Liker fargene og dybdet i bildet. Liker også bordet eller hva det er som forteller at dette er et sted som brukes av mennesker. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Flott bilde du har her, men høsten....... he he gruer meg alt. Har sett på flere av bildene dine og syntes du har flotte komposisjoner. Tusen takk, så hyggelig å høre Meget sigende høstbilde, med typisk trist og vått høstvær. Liker kompsosisjonen og fargene. Tusen takk. Høsten kan så både og ja... Et fint og fargerikt høstbilde. Takk Liker fargene og dybdet i bildet. Liker også bordet eller hva det er som forteller at dette er et sted som brukes av mennesker. Takk for din kommentar. Er en benk som står der tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg