jarle-60 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Dårenes kirkegård Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg tenker mitt om soldater, unge påvirkede uskyldige gutter. Er selv militærnekter.. Nok om det. Fint bilde! Fint du minner om dårskapen i krig. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 En god dokumentasjon fra en side av krigens grusomheter. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Godt foto, som sammen med teksten vekker ettertanke. Vi mennesker er utpregete flokkdyr i likhet med mye annen natur. Når politikere forsøker å få oss til å gjøre helt spesielle prioriteringer for å fremme fred, har jeg hørt folk poengtere at det uten unntak er ledere, og ikke folk som starter og driver gjennom kriger. De mener utfordringen er mindre, og sender den tilbake "der den hører hjemme". 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Godt foto, som sammen med teksten vekker ettertanke.Vi mennesker er utpregete flokkdyr i likhet med mye annen natur.Når politikere forsøker å få oss til å gjøre helt spesielle prioriteringer for å fremme fred, har jeg hørt folk poengtere at det uten unntak er ledere, og ikke folk som starter og driver gjennom kriger. De mener utfordringen er mindre, og sender den tilbake "der den hører hjemme". Takker for kommentar og et meget godt og klokt innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg