Zeph Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Eg har tre SDHC-kort her. 1: Sandisk Ultra II 4GB, (4) 2: Transcend 4GB (10) 3: Kingston 16GB (4) Problemet er det siste kortet. Det har fungert greit tidlegare, men er blitt svært tregt i det siste. Ved overføring der Sandisk-kortet kjører på 1-3MB/s (mange små filer) går Kingston-kortet ned i 100kB/s. Sletting går like seigt. Sandisk-kortet går fortare enn Transcend og ser ut til å fungere greit. Har tre kort for å verifisere at det ikkje er PC-en som er problemet. Har prøvd både SDHC-lesar og å putte korta rett i PCen. Har formatert Kingston-kortet fleire gonger. NTSF på alle tre. Er kortet klikka eller er det noko eg kan gjere for å få farten opp igjen? Har prøvd å kjøre feilfinning via Windows, men den fant ingenting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det første som slo meg var at kortet var blitt defekt og at lesere slet med å lese innholdet. Dernest ser jeg at andre kommenterer trege kingston minnekort http://www.dustinhome.no/product/5010600800/kingston-microsdhc-32-gb/?ssel=false&intcmp=con_sel men ditt har vel blitt tregt etterhvert. Utover formatering er det vel lite man kan gjøre, kanskje reklamere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå