multisync Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Noen som har sett bøtter noe sted som passer beskrivelsen? Eneste stedet jeg har funnet bøtte som var grei nok (riktinok hvit) var på biltema med 23kg baderomsmembran oppi. Denne typen hadde vært den mest perfekte. Denne var på biltema med membran. (hadde vært ok, hvis jeg fikk de løse og de ikke var så dyre) Firkanta bøtter hadde vært enda bedre, men det har jeg egentlig ikke sett i noen størrelser her i norge. (helst sort ogå) Eventuelt firkanta bøtter også, så lenge det er litt høyde på dem. Lagringsbokser i plast kan også brukes hvis de er høye nok, men problemet der er somregel at lokket er strukturert, jeg trenger et relativt glatt lokk. Håper at noen har forslag, for jeg har vel vært innom omtrent det som finnes av butikker jeg kan tenke meg at kunne hatt det nå. Endret 13. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Butikker som selger ølsett for hjemmebrygging har slike bøtter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) De jeg har sett har vært helt klare og det er uaktuelt til mitt bruk, jeg må ha dem ganske lystette. De hvite er sånn sett greiere, de blir relativt ok med et par lag spraylakk. Best hadde vært sort, evt. mørkegrønn, mørkeblå. Men takk uansett Endret 13. april 2012 av multisync Lenke til kommentar
Fjasken Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Fant du en plass for å kjøpe slike bøtter? Er også interessert i lignende bøtter Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Snakk om bump av gammel tråd, men ja. Og klarte til og med å finne det igjen nå noen år etter. http://www.nopla.no/shop/product/dunk-30-ltr-svart?tm=online-shopproduktsortiment/dunker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå