thezzi Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Har nettopp sprengt mitt Logitech z-906 anlegg. Kan dette fikses? Hvis ikke, må dere gjerne komme med tips til nye høyttalere der bass prioriteres. Helst i samme prisklasse som z-906 Lenke til kommentar
thezzi Skrevet 13. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Fine svar hittil. Har visst 2 års garanti. Dekker garantien dette? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 hadde du høyt volum når de sprenktes ? har like selv og de funker fett;) Lenke til kommentar
thezzi Skrevet 29. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 tjaa.. vil jo si det sto på fullt, med forsterker.. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 er usikker på garantien, men et produkt skal da tåle å brukes? hadde mine på 90 % med lydkort, trenger ikke høyere ly for og si det sånn... ser du skriver at anlegget er sprengt, vil det si subben? kjøp samme anlegg på nytt Lenke til kommentar
thezzi Skrevet 29. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 Ja det er subben som er sprengt... Hmm, tenkte på det.. Men jeg har liksom lyst på noe bedre når jeg uansett skal ha nytt Så varer det litt lenger også. Har vel kommet fram til at jeg skal kjøpe et par Fence Audio Boost 2010 høyttalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå