AnjoEntertainment Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hahaha! Glem det! Jeg fikset det! Det var noe så teit som en header transfer i en included side som jeg hadde helt oversett. Den kødda det til for hele index.php. Endret 13. april 2012 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Hvis du har mulighet for å installere xDebug med stacktrace, så slipper dette problemet ved en senere anledning Veldig nyttig å kunne spore opp feilmeldinger til original fil/linje hvis man har et intrikat include system. Lenke til kommentar
aktiv Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) xDebug er et nydelig debugger tool. Anbefales! Endret 19. juni 2012 av aktiv Lenke til kommentar
slacky Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Fra tid til annen så får jeg også det problemet, ofte så bruker jeg å finne feilen, og rette opp. Men på småsider så er det ofte like greit å bare skjule feilen, å gå vidre til noe annet. For å skjule feilen: <php //første linje: ob_start(); //Din kode... //siste linje: ob_end_flush(); ?> Endret 27. juni 2012 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå